Євреї, іудеї, жиди

Ігор Каганець

Євреї, іудеї, жиди

https://ar25.org/node/29301

Наявність цих трьох слів дає Сенсару гарну можливість дати їм точні визначення і зробити нашу мову однозначною.  

Image

Пропоную такі визначення:

єврей - той, хто належить до єврейського народу; 

іудей - віруючий єврей, прихильник іудаїзму;

жид - аморальний єврей.

 

Останні записи
Опубліковано Доброслав Велесовий 26 January, 2015 - 21:08
Підтримую ідею розмежування значень для цих трьох слів, для того, щоб зробити мову точнішою.
Опубліковано Аватар Арій 26 January, 2015 - 22:34
Виходить, тепер слово «жид» потрібно буде сприймати як лайку, що й було фактично зроблено в часи совєтізації України. Але ж в Україні для позначення нації жидів завжди існувало злово «жиди». Дещо інше питання що між поняттями «жиди» і «євреї» є відмінність в генетичному розумінні. Перші — сефарди, другі — ашкеназі. І між ними існує гостра внутрішньонаціональна суперечність. Більше того, євреї паразитують на жидах. Можливо їх і варто розрізняти як дві різні нації. Тому подана класифікація не те що дуже спрощена, а примітивна, на мою думку. Хіба що можу погодитися з визначенням «іудеї».
Опубліковано Viktor-140576 26 January, 2015 - 23:08
Арійський дух здатен поширюватись в незалежності від націй і віросповідань. http://ty-master.ru/wp-content/uploads/JA8CL1PvTNg.jpg Все залежить від рівня вібрацій до якого розвинулась кожна з істот, як і тривалість життя і пам"ять про минулі втілення. Коли ми досягаємо рівня вібрацій Душі, а Душею рівня Духу, перед нами відкривається нова об"єктивна реальність, яку ми спроможні свідомо контролювати у всіх її проявах. Можна цього досягнути опанувавши техніки спаса. Кожен йде своєю дорогою, котра вимальовується йому в процесі пізнання Істини, на це нам і дано існування простору і часу, а також шаблонів і ярликів, через які треба "перестрибнути" кожному в свій час https://www.ar25.org/article/yak-vidnayty-dushu-nemynuchist-zrilosti.html
Опубліковано Миро 27 January, 2015 - 22:39
Прошу писати по темі - про євреїв, іудеїв та жидів.

Арійський дух здатен поширюватись в незалежності від націй і віросповідань. http://ty-master.ru/wp-content/uploads/JA8CL1PvTNg.jpg
Все залежить від рівня вібрацій до якого розвинулась кожна з істот, як і тривалість життя і пам"ять про минулі втілення. Коли ми досягаємо рівня вібрацій Душі, а Душею рівня Духу, перед нами відкривається нова об"єктивна реальність, яку ми спроможні свідомо контролювати у всіх її проявах. Можна цього досягнути опанувавши техніки спаса. Кожен йде своєю дорогою, котра вимальовується йому в процесі пізнання Істини, на це нам і дано існування простору і часу, а також шаблонів і ярликів, через які треба "перестрибнути" кожному в свій час https://www.ar25.org/article/yak-vidnayty-dushu-nemynuchist-zrilosti.html

Опубліковано Аватар Арій 27 January, 2015 - 10:00
Сьогодні вночі наснився сон. Я заходжу на кухню, а там як завжди говорить «брехунець». Чую, як хтось розповідає про те, що жидівська мова іврит походить від української. Наводилися конкретні приклади слів, імена жидівських патріархів, але, на жаль, я нічого не запам'ятав конкретно. А в цей час я їв велике (розміром з пів людської голови) смачне стигле червоне яблуко, яке мені доводилося розрізати ножем.
Опубліковано Явсе Світ 27 January, 2015 - 21:48
Шкода,що пан Микола Пономаренко заблокований..На цю тему було би більше коментарів.. Як називати аморального українця..жидукр...)))
Опубліковано Миро 27 January, 2015 - 22:38
Вони ж самі говорять, що слово "жид" - образливе. Ми тут нічого не вигадуємо, а тільки фіксуємо існуючий стан.
Опубліковано brater 28 January, 2015 - 10:43
Якщо вже і проводити якісь лінії розмежування то: ізраїльтянин, гебрей, юдей. Між тим "жид" це трансформоване слово від "юди", пятого сина Якова, найкрутішого з усіх дванадцятьох. Отже: εβραίος - грецька, Żyd - польська, jude - німецька, Juif - французька і т.д. На західній Україні до сьогодні слово "жид" є нормально сприйнятним, і як видно, назва "жид" є загальноприйнята в західній Європі Прочитайте уважно книги Старого заповіту "Вихід" "Буття" і багато чого зрозумієте і не будете примітизувати. А взагалі потрібно б було зробити грунтовний аналіз цих понять, бо в цьому є дуже великий сенс. Це щось подібне, як московини, русские, россияне.
Опубліковано Миро 28 January, 2015 - 12:02
Ізраїльтянин - це громадянин Ізраїлю. Слова "єврей" та "іудей" у нас нормально сприймаються і застосовуються, тож їх можна й далі спокійно використовувати для позначення "світських" та "віруючих" євреїв. Завдання Сенсара - не ускладнити собі життя, а спростити.
Опубліковано Зірка 28 January, 2015 - 13:19
Вся Европа (весь світ?) має відповідники слова "жид" (французькою - Juif). Один корінь, необразливий.
Опубліковано honcharenko 28 January, 2015 - 13:46
Як уведеням додаткових понять одного і того ж спрощується життя? як на мене спростити - є ми, українці, а є чужинці :) Бо за логікою треба тоді і українців якось поділити. Аріоукраїнець, українець, хохол, вишиватник, тощо.
Опубліковано Доброслав Велесовий 28 January, 2015 - 18:26
є ми, українці, а є чужинці :)
Ну, очевидно, не всі поділяють таке примітивне мислення :)
Опубліковано honcharenko 28 January, 2015 - 22:31
Що не всі поділяють, то я в курсі, капітан Очевидячки. Отаке примітивне мислення я сприймаю і мені близьке - "Боротьба між старим і новим підпорядковується бінарній (двійковій) логіці. В ній немає місця компромісам, особливо на світоглядному рівні. Тут все чітко й однозначно: «нуль» або «одиниця», чорне або біле, добро або зло, правда або брехня. Ця особливість мислення перехідного періоду описана в Євангелії: «Хай буде ваше слово: так — так; ні — ні. А що більше цього, те від лукавого»; «Хто не зо Мною, той проти Мене, і хто зо Мною не збирає, той розкидає»." А що до вашої "розвинутої" філософії з пустого в порожнє - то продовжуйте слухати донбас і далі. І пофілософствуйте якось про тє хто ви такий щоб судити про примітивність чи розвинутість (бажано не в голос).
Опубліковано Доброслав Велесовий 28 January, 2015 - 23:21
Вам треба було зразу написати, що бачите світ тільки в чорно-білих кольорах, тоді не виникло би ніяких більше запитань :) Ну а нулики і одинички, взагалі то, існують тільки в інформатиці, а життя - це набагато цікавіше явище зі всіма кольорами веселки!
Опубліковано honcharenko 29 January, 2015 - 13:42
Ну ви як справжній філософ "ні про що теоретик" дуже добре маніпулюєте словами і підміняєте поняття. Вітаю, далеко підете. Чому чорно-білих? А не, наприклад, жовто-блакитних? Вам хочеться навішати на мене негативний ярлик? Чому ставите смайлик, коли хочете образити людину? Це щоб образити і хоп, додав смайлик. І все! Типу жарт. А як образився, то сам винуватий? В моєму примітивному світогляді є всі кольори і відтінки, але як колір зелений, то він зелений, як колір червоний, то він червоний. А у вашому світі мабуть так? - може зелений, може ні, залежить з якого боку глянути, яка мода на кольори і політична ситуація. Так от, я таке не сприймаю. Це зрозуміло? І прошу, в виду того що ви для мене нещира і неприємна людина, я не читаю і не реагую на ваші коментарі, коли вони не стосуються особисто мене. Так і ви стримуйтесь реагувати на мої коментарі, як би вам це не хотілось. Це легко, бо пишу вкрай зрідка.
Опубліковано Доброслав Велесовий 29 January, 2015 - 15:48
Ну образами взагалі то зайнялись Ви в цьому останньому вашому коментарі. Але згоден більше не відповідати на ваші коментарі, оскільки мої думки не поміщаються у вашому бінарному мисленні. Вибачайте що потурбував! :)
Опубліковано Володимир_Самотий 30 January, 2015 - 09:40
Гончаренко має рацію, бо світ дуальний. Веселка теж зіткана з дуальності: жовтий - синій, оранжевий - фіолетовий, червоний - зелений
Опубліковано Доброслав Велесовий 30 January, 2015 - 11:14
Всього навсього йшлося про те, що не треба все зводити до "добро-зло", "чорний-білий", "свій-чужий". Наприклад, ті ж євреї бувають дуже різні, як нижче гарно описав пан Майборода. Так само і москалі бувають абсолютно різні, і про націонал-соціалізм не можна сказати, що це абсолютне зло чи абсолютне добро, бо має і ті, і ті сторони. І навіть українці бувають дуже різні, тому не можна сказати, що ми добрі чи погані. І щодо чужинців теж питання, хто з них більший чужинець, той українець, який воює за терористів, чи той іноземець проживаючий в Україні, який допомагає Україні. І у веселки теж кольори не чіткі. Немає місця де один колір змінюється на інший. У веселці безкінечна кількість кольорів. І абсолютно чистий жовтий чи синій мабуть займають тільки мікроскопічну площу веселки і є не більш важливими кольорами ніж мільйон інших, які йдуть поруч. А "зло-добро" гарно працює в іудохристиян. Все що не відповідає їхнім поглядам - то зло, що відповідає - то добро. Всі свої - божі діти, всі чужі - діти диявала. В такому бінарному світі дійсно дуже легко жити, але він існує тільки в головах людей. А Всесвіт багатогранний без чітких меж між плюс і мінус.

Гончаренко має рацію, бо світ дуальний. Веселка теж зіткана з дуальності: жовтий - синій, оранжевий - фіолетовий, червоний - зелений

Опубліковано Gaydamaka 28 January, 2015 - 18:38
Для мене особисто жид- це не національність, а стан душі та духу. Так що жидом може бути китаєць або негр. Так само і кацап, це сукупність характерних рис поведінки і взагалі стилю життя
Опубліковано Явсе Світ 29 January, 2015 - 15:29
Важко не помітити того факту,що завжди під статтями про євреїв-іудеїв-жидів,на сайті НО, йдуть сперечання і сварки.І це вже не простий збіг..Хтось може із знанням справи пояснити чому це стається.. Мені особисто близька думка Івана Гайдамаки..
Опубліковано Володимир Майборода 29 January, 2015 - 16:42
Все таки треба розрізняти євреїв від жидів та іудеїв. По-перше - "жид" - це довільне прочинання латинізованого написання "Juda". Хтось читає "Іуда", а хтось "Юда", а хтось, букву J читає як Ж. Буква "ж" - це з презирством і відразою, бо не один раз такий Юда дурив був "не свого ближнього". По-друге - для мене "жид" - це брехун, скнара, жадібна, корислива особа. Скажете таких не має жоден інший народ? "Люблю" ;) З іудеями намагаюся не спілкуватися, бо такі в Умані представлені їхньою сектою - хасидами. Обминаю ;). А євреїв я знаю таких, що в чоботях і в мороз у промисловому саду взимку працюють, і людей вчать обрізувати дерева. Поважаю ;).
Опубліковано Зірка 29 January, 2015 - 18:50
Почали українцям навязувати слово "євреї" саме большевики, мовляв, "жид" - образливе. А це означало б, що ми мали би трактувати нашу літературу (Тараса Шевченка, Ӏвана Франка, Лесю Українку...) як "антисемітську"!?
Опубліковано Миро 29 January, 2015 - 22:54
Якщо зараз євреїв почнемо називати жидами, то щоразу треба буде пояснювати, що нікого не хочемо образити, просто так писали наші класики і так говорять в Польщі і Західній Європі. То навіщо нам ці проблеми? Треба просто зафіксувати те, що є, трішки його уточнивши. Підтримую Володимира Майбороду, який усе гарно пояснив. Додам, що іудеї також бувають різні, наприклад, є іудеї-націоналісти - як відомий нам Кирило Богданович. Хоча, можливо, він просто розумний єврей.
Опубліковано Володимир_Самотий 30 January, 2015 - 08:42
Говорити можна багато, а толку мало, бо нема такої національності єврей. І чому це польською жид - це три в одному, а нам ще треба якісь додаткові терміни. Де ще є народ, що має три назви своєї національності? Назва національності має бути одна - жид.
Опубліковано Доброслав Велесовий 30 January, 2015 - 09:24
Для того, щоб одним словом можна було сказати те, для чого в інших мовах треба 2 або більше слів. Все таки це зручніше, ніж казати "наглий жид", "віруючий жид", "нормальний жидок". А так буде слово "єврей", яке буде нормальним і нікого не буде ображати і буде слово "жид", коли комусь хочеться виділити негативні сторони євреїв. Хоча тоді дійсно, як хтось писав, і для українців треба придумати кілька слів :)

Говорити можна багато, а толку мало, бо нема такої національності єврей. І чому це польською жид - це три в одному, а нам ще треба якісь додаткові терміни. Де ще є народ, що має три назви своєї національності? Назва національності має бути одна - жид.

Опубліковано honcharenko 30 January, 2015 - 14:07
Чим жиди такі особливі перед іншими народами, що стосовно них мають бути якісь особливі назви, та ще ділити їх по сортах/породах? Чи таки визнаємо що вони є якісь Богообрані перед іншими і коримося як і має бути. Чи тоді треба всі народи поділити на якісь сорти. Чи може прийти до тями і не займатись... Навіть не знаю як це назвати.
Опубліковано Аватар Арій 11 February, 2015 - 18:08
Їхав-їхав жид по Європі, і був хорошим, а тількино заїхав в Україну, так відразу ж перетворився на покидька. ;) І взагалі, чому ми до сих пір продовжуємо називати дойчів німцями, адже це відверто зневажлива назва. Так само і їхню державу. Для прикладу: Інґленд — Англія, Дойчланд — Дойчія. Як варіант може бути Дойчландія і дойчляндці.
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_ya_tobi_brehala.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/iran_zbagachuye_uran_-_sasha_boole.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_ne_doviryay_smertnym.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_sonce_zhara.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_znaydy_mene.mp3
Audio file
/sites/default/files/tayina_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_choven.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ruslana-ostannya_poema.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/bozhichi-ja_ptychka-nevelychka-kant.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/2.slipa_dytyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zlata_ognevich_-_yangol.mp3
Audio file
/sites/default/files/sergius_iii_-_maty_govoryla_ukrayinskoyu_my_mother_told_me_ukrainian_version_ac_valhalla_song.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oy_yak_zhe_bulo_izprezhdy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/02_kolir_nochi_-_dva_shlyahy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/05_kolir_nochi_-_slava_ukrayini.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_na_boloti.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oc_feat._bangi_hep_-_ziyde_sonce.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/torban_-_oy_yak_zhe_bulo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_dzhonni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/harcyzy_-_lebedi_2020.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oleksa_mikolajchuk_ta_viktor_pashnik_-_sonce-zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/zwyntar_-_gospel.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/angy_kreyda_-_vrazhe.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_-_ivo_bobul_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/hrystyna-solovij-buty-lyudmy.mp3
Audio file
/sites/default/files/karta_svitu_-_kryla.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kalush_feat.skofka-dodomu_kaver_victoria_niro.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kolir_nochi_-_korabli_demo_2013.mp3
Audio file
/sites/default/files/vopli_vidoplyasova_-_yura.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/de_tvoya_liniya.mp3
Audio file
/sites/default/files/trans-former-kalina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozak_system_-_poday_zbroyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/02_-_party_na_prikarpatti.mp3
Audio file
/sites/default/files/folkteatr_ostapa_stahiva._pisni_upa._marshyruyut_vzhe_povstanci.mp3
Audio file
/sites/default/files/tavro_-_fashist_2.mp3
Audio file
/sites/default/files/karchata_folknery.mp3
Audio file
/sites/default/files/karna-gucul-metal_2017.mp3
Audio file
/sites/default/files/kazka_-_plakala.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_u_rayu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/maxima_-_zolota_y_nebesna_zhinka.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_zyma_vesna_lito_osin.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_gopaka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_pid_borom.mp3
Audio file
/sites/default/files/diana_bigun-moya_zemlya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/4_koly_vona.mp3
Audio file
/sites/default/files/meri_-_ya_z_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vidverto_-_borotba.mp3
Audio file
/sites/default/files/14_sosonochka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/drevo_tak_kosyv_batko.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_rusalochky.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_ne_vidpuskay.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_viter_z_polya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/13_folknery_-_vyplyvalo_utenia.mp3
Audio file
/sites/default/files/taruta_zberemosya_rode.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/090-znak-vodi-mamo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/119-vv-harmonija.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/115-vv-vesna.mp3
Audio file
/sites/default/files/117-vv-haleluja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/118-vv-halu_pryhod.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/120_-_gorila_sosna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/054-oj_po_sinomu_mori.mp3
Audio file
/sites/default/files/055-oj_tam_u_lvovi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/002-kvitka-osinnie_kokhannia.mp3
Audio file
/sites/default/files/022-haydamaky_gnyva.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/021-haydamaky_bohuslav.mp3
Audio file
/sites/default/files/017-ohorontsi_lisu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ta_scho_tancjuye_z_vitrom.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vita-brevis-doroga-v-nebesa.mp3
Audio file
/sites/default/files/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vitalij-kozlovskij-znayesh.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01._enej_-_radio_hello.mp3
Audio file
/sites/default/files/05_vitre_hnatyi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/igor-balan-oj-tam-za-morjami.mp3
Audio file
/sites/default/files/korali_project_-_korali_-_01._potsuhy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/batkivcke_gyto.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_hodyt_son.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_melanka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/liotchyk.mp3
Audio file
/sites/default/files/lama_meni_tak_treba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/04._mertvi_troyandy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/08._z_togo_berega.mp3
Audio file
/sites/default/files/09._ya_bez_tebe_ne_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_kolyskova.mp3
Audio file
/sites/default/files/chuhajster-ukr.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozaky.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_banzay.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_vidryvaysya.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_ta_ty_shcho.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/mandarinovij-raj-zorepadi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ty_v_mene_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nebo_ukrayiny-drach_eduard.mp3
Audio file
/sites/default/files/euterpa_marysunia.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/sonce-hmary_na_chuzhyni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01.persha_versiya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/03.vesna_.mp3
Audio file
/sites/default/files/07.chaka_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/020-haydamaky_30-lit.mp3
Audio file
/sites/default/files/026-dyki_gusy.mp3
Audio file
/sites/default/files/027-pisnya_pro_pisnyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/031-ukraina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/033-ishla_divcha_luchkamy.mp3
Audio file
/sites/default/files/035-vv_kompanichenko_taras.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka-dva_koliory.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka_cisyk_-_cheremshyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/039._dva_kolory.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/040._chornobryvtsi.mp3
Audio file
/sites/default/files/042._nich_jaka_misiachna.mp3
Audio file
/sites/default/files/043._de_ty_teper.mp3
Audio file
/sites/default/files/045-oj_na_gori_ta_zenci_znut.mp3
Audio file
/sites/default/files/046-ridna_maty_moja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/048-lira.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/049-pryvyd.mp3
Audio file
/sites/default/files/051-neba_zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/052-ptakha.mp3
Audio file
/sites/default/files/056-tam_na_stavi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/059-i_zijde.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/061-hen_dolynoju.mp3
Audio file
/sites/default/files/062-mykyta_shvachka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/064-bili_demony.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/065-maga_vira.mp3
Audio file
/sites/default/files/067-zapovit.mp3
Audio file
/sites/default/files/069-vechir.mp3
Audio file
/sites/default/files/072-olster.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/073-shiva.mp3
Audio file
/sites/default/files/076-transformer-zmusila.mp3
Audio file
/sites/default/files/098-drymbadadzyga-shidi-ridi.mp3
Audio file
/sites/default/files/101-u-muza-7.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/103-u-muza-16.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukranski_koljadki_-_dobrij_vechir_tobi_pane_gospodarju.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/105-vasya-club-04-chorna_gora.mp3
Audio file
/sites/default/files/108-bozhichi-sho-z-kuiva-ta-j-do-rusalima.mp3
Audio file
/sites/default/files/111-bozhichi-u_poli_vijsko_stojalo-koljadka.mp3
Audio file
/sites/default/files/114-muzyka_dyka.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_-_cyklony.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukrayinski_dity_i_ruslana_-_ye_u_kozhnogo_z_nas_v_serci_mriya.mp3
Audio file
/sites/default/files/116_-_velyka_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_vesela_pisnya_2010_-_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti.mp3
Audio file
/sites/default/files/6_sheva_ital.mp3
Audio file
/sites/default/files/chornyj_luge.mp3
Audio file
/sites/default/files/16_siv_sus_hrestos_da_vecheryaty_-_shchedrivka.mp3