x
Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 3 в simple_table_of_contents_generate_table_of_contents() (рядок 108 із /var/www/vhosts/kth/observer/ar25.org/observer/www/sites/all/modules/contrib/simple_table_of_contents/simple_table_of_contents.module).
x
Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 7 в simple_table_of_contents_generate_table_of_contents() (рядок 108 із /var/www/vhosts/kth/observer/ar25.org/observer/www/sites/all/modules/contrib/simple_table_of_contents/simple_table_of_contents.module).
x
Зображення користувача Ігор Каганець.
Ігор Каганець
  • Відвідувань: 285
  • Переглядів: 330

Президент Трамп приймає у Білому домі президента Зеленського – відео з перекладом українською

Категорія:

Спецтема:

Президент США Дональд Трамп приймає у Білому домі президента України Володимира Зеленського 28 лютого 2025 р. перед запланованим підписанням двосторонньої угоди про встановлення правил та умови інвестиційного фонду відбудови.

Синхронний переклад надається з метою загального розуміння і не є дослівним:


Тут повний запис зустрічі з комп'ютерним перекладом російською мовою:


Фрагмент спілкування з пресою президента США Дональда Трампа та президента України Володимира Зеленського в Білому домі, яке відбулася до підписання угоди та закритих перемовин, завершилось різким обміном.

Голос Америки розшифрував і переклав з англійської для вас частину спілкування із пресою, що позначилась найбільш різкими заявами, починаючи із питання журналіста про позицію США щодо російського президента Путіна.

Стенограма

Питання журналіста: Я розмовляю зі своїми друзями в Польщі, і там вони стурбовані тим, що ви занадто прихильний (you align yourself too much with Putin) із Путіним. Що б ви їм відповіли?

Президент США Дональд Трамп: Ну, якби я не був прихильний з ними обома, у вас ніколи не було б угоди. Ви хочете, щоб я сказав дійсно жахливі речі про Путіна, а потім сказав: “Привіт, Володимире, як у нас справи з угодою?” Так не працює. Я не стаю на бік Путіна. Я не стаю ні на чий бік. Я підтримую Сполучені Штати Америки, і для блага світу я підтримую цілий світ, і я хочу покінчити з цим.

Ви бачите, яку ненависть він [Зеленський — ред.] відчуває до Путіна. Мені дуже важко укласти угоду, маючи таку ненависть. Він відчуває величезну ненависть, і я це розумію, але я можу сказати вам, що інша сторона теж не дуже закохана в нього.

Тому це не питання прихильності. Я прихильний до світу. Я хочу побачити врегулювання. Я прихильний до Європи. Я хочу побачити, чи зможемо ми це зробити.

Ви хочете, щоб я був жорстким? Я можу бути жорсткішим за будь-яку людину, яку ви коли-небудь бачили — я був би таким жорстким, але так ніколи не досягнеш угоди. Тому усе йде так, як іде.

Віцепрезидент США Джей Ді Венс: Я відповім на це. Отже, подивіться, протягом чотирьох років у Сполучених Штатах Америки був президент, який виступав на пресконференціях і жорстко говорив про Володимира Путіна, а потім Путін вторгся в Україну і знищив значну частину країни.

Шлях до миру і шлях до процвітання — це, можливо, брати участь у дипломатії. Ми спробували шлях Джо Байдена, били себе в груди та вдавали, що слова президента Сполучених Штатів важливіші за дії президента Сполучених Штатів.

Те, що робить Америку хорошою країною, це її участь в дипломатії. Це те, що робить президент Трамп.

Президент України Володимир Зеленський: Чи можу я вас запитати?

Джей Ді Венс: Звісно.

Володимир Зеленський: Гаразд. Отже він окупував частини, великі частини України, частини сходу та Крим. В окупував їх у 2014 році. Протягом багатьох років, я говорю лише про Байдена, але тоді був президент Обама, потім президент Трамп, потім президент Байден, тепер знову президент Трамп, і, дай Боже, тепер президент Трамп зупинить його. Але протягом 2014 року його ніхто не зупиняв. Він просто окупував і брав, вбивав людей…

Дональд Трамп: 2015.

Володимир Зеленський: 2014.

Джей Ді Венс: 2014.

Дональд Трамп: 2014 — я був не тут.

Володимир Зеленський: Так, але з 2014 до 2022 року ситуація була така сама.

Люди гинули на лінії зіткнення. Його ніхто не зупиняв. Ви знаєте, ми мали з ним розмови, багато розмов, двосторонню розмову, і я, як новий президент, у 2019 році підписав з ним угоду. Я підписав з ним, [президентом Франції Еммануелем] Макроном і [канцлеркою Німеччини Ангелою] Меркель, - угоду про припинення вогню. Всі вони сказали мені, що він ніколи не піде, ми підписали з ним газовий контракт, але після цього він порушив перемир’я. Він вбивав наших людей і не обмінював полонених. Ми підписали [угоду, яка включала — ред.] обмін полоненими, а він цього не зробив. Про яку дипломатію, ви говорите, Джей Ді? Що ви маєте на увазі?

Джей Ді Венс: Я говорю про дипломатію, яка покладе край руйнуванню вашої країни.

Володимир Зеленський (перебиває): Так, але якщо ви не зупиняєте…

Джей Ді Венс (перебиває): Пане президенте, пане президенте з усією повагою, я вважаю, що це неповага з вашого боку прийти в Овальний кабінет і вступати в дебати про це перед американськими медіа. Зараз ви ходите і змушуєте призовників йти на передову, тому що у вас проблеми з живою силою, ви повинні дякувати президенту за те, що він намагається покласти край цьому конфлікту…

Володимир Зеленський (перебиває): Чи хтось із вас був в Україні, що ви кажете нам, які в нас проблеми? Хоча б раз?

Джей Ді Венс (перебиває): Насправді, я дивився і бачив історії і, і я знаю, що відбувається, коли ви привозите людей, ви привозите їх у пропагандистський тур, пане президенте. Чи ви не згодні з тим, що у вас проблеми з мобілізацією людей до вашої армії?

Володимир Зеленський (перебиває): В нас є проблеми…

Джей Ді Венс (перебиває): І чи вважаєте ви, що це вияв неповаги…

Володимир Зеленський (перебиває): Я відповім…

Джей Ді Венс (перебиває): … прийти в Овальний кабінет Сполучених Штатів Америки і атакувати адміністрацію, яка намагається запобігти знищенню вашої країни?

Володимир Зеленський: Дуже багато питань. Почнемо з самого початку.

Джей Ді Венс: Звичайно.

Володимир Зеленський: Перш за все, під час війни у всіх є проблеми, навіть у вас, але у вас прекрасний океан, і ви не відчуваєте цього зараз, але ви відчуєте це в майбутньому.

Дональд Трамп (перебиває): Ви цього не знаєте.

Володимир Зеленський (перебиває): Дай Боже у вас не буде війни.

Дональд Трамп (перебиває): Не кажіть нам, що ми будемо відчувати. Ми намагаємося вирішити проблему. Не кажіть нам, що ми будемо відчувати.

Володимир Зеленський (перебиває): Я не кажу вам, я відповідаю на питання…

Дональд Трамп (перебиває): Ви не в тій позиції, щоби це диктувати. Пам’ятайте це.

Володимир Зеленський (перебиває): Я не диктую…

Дональд Трамп (перебиває): Ви не в тій позиції, щоби вказувати нам, що ми будемо відчувати. Ми будемо почуватися дуже добре і дуже сильними.

Володимир Зеленський (перебиває): Ви відчуєте вплив…

Дональд Трамп (перебиває): …і дуже сильними. Ви зараз не в дуже хорошому становищі.

Володимир Зеленський (перебиває): Від самого початку….

Дональд Трамп (перебиває): Ви поставили себе у дуже погане становище, і він [Джей Ді Венс — ред.] правий щодо цього.

Володимир Зеленський (перебиває): Від самого початку війни….

Дональд Трамп (перебиває): Ви не у хорошій позиції, у вас на руках зараз немає карт. З нами у вас з’явилися карти.

Володимир Зеленський (перебиває): Ми не граємо у карти.

Дональд Трамп (перебиває): Ні, ви граєте у карти. Ви граєте життями мільйонів людей, ви граєте з Третьою світовою війною.

Володимир Зеленський (перебиває): Про що ви говорите?

Дональд Трамп (перебиває): Ви граєте з Третьою світовою війною. І те що ви робите є неповагою до країни, цієї країни

Володимир Зеленський (перебиває): З усією повагою до вашої країни…

Дональд Трамп (перебиває): вони [США — ред.] підтримали вас набагато більше ніж багато людей казали, що мали б.

Джей Ді Венс (перебиває): Чи ви хоч раз сказали “дякую”?

Володимир Зеленський: Багато разів.

Джей Ді Венс (перебиває): Ні, протягом усієї цієї зустрічі?

Володимир Зеленський: Навіть сьогодні.

Джей Ді Венс (перебиває): Ви поїхали до Пенсильванії і проводили кампанію за опозицію в жовтні. Висловіть кілька слів вдячності Сполученим Штатам Америки та президенту, який намагається врятувати вашу країну.

Володимир Зеленський: Будь ласка. Якщо ви думаєте, що ви можете голосно говорити про війну…

Дональд Трамп (перебиває): Він не говорить голосно, він не говорить голосно. Ваша країна у великій біді.

Володимир Зеленський (перебиває): Чи можу я відповісти …

Дональд Трамп (перебиває): Ні, ви вже багато говорили. Ваша країна у великій біді.

Володимир Зеленський (перебиває): Я знаю це.

Дональд Трамп (перебиває): Ви не виграЄте.

Володимир Зеленський (перебиває): Я знаю це.

Дональд Трамп (перебиває): Ви не виграЄте це. У вас є досить хороші шанси вийти в більш-менш завдяки нам.

Володимир Зеленський (перебиває): Пане Президенте, ми залишаємось у своїй країні, залишаємось сильними. Від самого початку війни ми були самі, і ми вдячні. І я казав дякую у цьому кабінеті і не лише…

Дональд Трамп (перебиває): Ви не були одні. Ви ніколи не були одні. Ми дали вам з нашим нетямущим президентом 350 мільярдів доларів…

Володимир Зеленський (перебиває): Ви голосували за свого президента

Дональд Трамп (перебиває): …ми дали вам військове обладнання і ви мужньо зустріли їх [росіян — ред.], але вони мали використовувати наше військове….

Володимир Зеленський (перебиває): Ви голосували за свого президента…Чи можу я говорити? Ви запросили мене говорити…

Дональд Трамп (перебиває): …..якби у вас не було нашого військового обладнання, ця війна б завершилася за два тижні.

Володимир Зеленський (перебиває): За три дні. Я це вже чув від Путіна. За три дні. Це щось нове — за два тижні…

Дональд Трамп (перебиває): Може менше.

Володимир Зеленський (перебиває): Звісно.

Дональд Трамп (перебиває): Так вести справи буде дуже складно.

Джей Ді Венс: Просто скажуть “дякую”...

Володимир Зеленський (перебиває): Я вже багато разів говорив американським людям дякую…

Джей Ді Венс: Прийміть, що є непорозуміння і пішли обговоримо ці розбіжності, замість того, щоб сперечатися про це на очах в американських медіа коли ви неправі. Ми знаємо, що ви неправі.

Дональд Трамп: Але бачите, я думаю, що для американського народу добре бачити, що відбувається. Я думаю, що це дуже важливо. Ось чому я дозволив цьому тривати так довго. Ви повинні бути вдячні. У вас немає карт на руках. Ви там поховані.

Володимир Зеленський (перебиває): Я вдячний.

Дональд Трамп: Ваші люди вмирають. У вас не вистачає солдатів.

Володимир Зеленський (перебиває): Пане президенте…

Дональд Трамп: У вас не вистачає солдатів. І потім ви кажете нам “я не хочу припинення вогню, я не хочу припинення вогню. Я хочу піти, і я хочу це”. Дивіться, якщо ви можете досягти припинення вогню зараз — я вам кажу — прийміть це, щоб кулі перестали літати, і ваших людей перестали вбивати.

Володимир Зеленський: Звісно ми хочемо зупинити війну.

Дональд Трамп (перебиває): Ви сказали, що не хочете припинення вогню.

Володимир Зеленський (перебиває): Але я вам сказав…

Дональд Трамп (перебиває): Я хочу припинення вогню.

Володимир Зеленський (перебиває): З гарантіями.

Дональд Трамп (перебиває): Тому що досягнути припинення вогню можна швидше, ніж будь-якої угоди.

Володимир Зеленський (перебиває): Спитайте наших людей про припинення вогню — що вони думають.

Дональд Трамп (перебиває): Це було не зі мною. Це було не зі мною. Це було з хлопцем на ім’я Байден, який не був розумною людиною.

Володимир Зеленський (перебиває): Це був ваш президент…

Дональд Трамп (перебиває): Це було за Обами, який дав вам ковдри. А я дав вам Джавеліни.

Володимир Зеленський (перебиває): Так.

Дональд Трамп (перебиває): Я дав вам Джавеліни для протидії усім тим танкам. Обама вам ковдри. Заявляють: Обама дав простирадла, а Трамп дав Джавеліни. Ви маєте бути більш вдячні, тому що без нас у вас немає карт на руках. З нами у вас є карти на руках, а без нас у немає.

Дональд Трамп: Укласти угоду буде важко, тому що ставлення має змінитися.

Питання із залу: Якщо Росія порушить припинення вогню? Якщо Росія порушить мирні переговори — що ви робитимете?

Дональд Трамп (перебиває): Що ви кажете?

Джей Ді Венс: Вона питає, що якщо Росія порушить припинення вогню.

Дональд Трамп: Що якщо щось? Що якщо бомба впаде вам на голову зараз? Що якщо вони її порушать? Я не знаю. Вони порушили її з Байденом, бо вони не поважали Байдена, вони не поважали Обаму. Мене вони поважають.

Скажу вам, Путін пройшов зі мною через пекло. Він пройшов через фальшиве полювання на відьом, де вони використовували його та Росію. “Росія-Росія” — ви коли-небудь чули про ту угоду, яка була фальшивою? Це була фальшива [угода — ред.] Гантера Байдена, афера Джо Байдена, Гілларі Клінтон, Адама Шиффа — це була афера демократів, і йому довелося пройти через це. І він пройшов через це і ми не опинилися у війні. Його звинувачували у всьому тому, до того він не мав відношення. Це вийшло з ванної кімнати Гантера Байдена. Це вийшло зі спальні Гантера Байдена. Це було огидно. А потім вони сказали: “Ой-ой, ноутбук із пекла зроблений Росією, 51 агент — усе це було шахрайством", і йому довелося змиритися з цим. Його звинувачували у всьому цьому.

Все, що я можу сказати, це те, що він, можливо, порушував угоди з Обамою і Бушем, і він міг порушити їх з Байденом. Він зробив це, можливо, а, можливо, не зробив. Не знаю, що сталося, але він не порушував їх зі мною. Він хоче укласти угоду. Я не знаю, чи ми зможемо укласти угоду. Проблема в тому, що я надав вам можливості бути жорстким хлопцем, і я не думаю, що ви були б жорстким хлопцем без Сполучених Штатів, і ваші люди дуже сміливі, але ви або укладете угоду, або ми вийдемо, а якщо ми вийдемо, ви будете боротися — я не думаю, що це буде красиво, але ви битиметеся. Але у вас немає карт, але як тільки ми підпишемо цю угоду, ви опинитесь у набагато кращому становищі, але ви зовсім не вдячні. І це недобре. Скажу чесно, це неприєсно. Гаразд, думаю, ми бачили достатньо. Це буде чудово для телебачення, скажу вам.

Після цих слів пресу попросили вийти з Овального кабінету.

Наші інтереси: 

Стежимо за ситуацією, робимо власні висновки.

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Радіймо, арії!

Євангельська антропологія: надлюдина, людина та розмовляюча тварина – Добре Знання (+аудіо)

Ісус показав учням загальну картину еволюційної драбини. Людина не є завершеною істотою – її чекає перетворення на надлюдину. Усі учні школи Ісуса стали вічно молодими ельфами, адже Ісус дав їм...

Останні записи

Кращий коментар

Зображення користувача Ігор Каганець.
5
Середнє: 5 (1 голос)

Ми уважно стежимо за усіма цими подіями і активно навчаємось. Так, після інциденту в Овальному кабінеті багато дізналися щодо дипломатичного протоколу. Також корисно познайомитися з теорією "чорних лебедів" – вони таки прилітають, що б ми про них не думали :)  

Володимир Федько wrote: Ніяких "чорних лебедів" в природі не існує!

 

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Коментарі

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Очевидно, що відбулось непорозуміння. Ніхто його не планував. Це те, що називається "чорний лебідь" – неочікувана подія, що має значні наслідки. Американські сенатори перед цією зустріччю дуже просили Зеленського не говорити нічого зайвого доки відбудеться підписання договору. Але Зеленський не стримався і почав доводити, що з Путіним не працює дипломатія. 
Це і так, і ні. Між Україною і Росією дипломатія справді не працює, бо Росія визнає тільки силу. Проте Трамп пропонував дипломатію з позиції американської сили, а така дипломатія працює.

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Зеленський приїхав підписувати цю угоду, проте внутрішньо він не хотів цього робити. В знак протесту він відмовився одягти урочистий костюм, хоча його про це американці дуже просили, і почав критикувати трампівську дипломатію. Чому він не повірив у стратегію замирення Трампа?
Можливо тому, що вона передбачала переобрання Зеленського на виборах восени 2025 року, адже після тимчасового припинення вогню планувалися вибори, усунення від влади корумпованої та некомпетентної верхівки, а потім укладання між оновленою Україною та Росією довгострокового миру. Тобто цей план з трьох кроків (перемир'я – перевибори – мир) був прямою загрозою для режиму Єрмака–Зеленського.
Але і для України цей план занадто туманний і ризикований, адже тимчасове заморожування війни може перетворитись на статус кво.  

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Можливо, коли остаточно з'ясується ситуація, ми будемо вважати, що це було чергове "втручання згори" у формі "чорного лебедя". 
Ми не знаємо, як розвиватимуться події, але можливо, що Трамп перейде до "плану Б", який полягатиме в усуненні психопатичної піраміди Єрмака–Зеленського не через вибори, а згідно з Конституцією України, рішенням Конституційного суду 2014 року та прецедентом з призначенням Олександра Турчинова виконувачем обов'язків Президента.    
Згідно з рішенням Конституційного суду від 15 травня 2014 року, "Президент України обирається громадянами України на позачергових, як і на чергових, виборах строком на п'ять років". 
Якщо буде реалізовано цей варіант, то Верховна Рада під пресом антикорупційних органів США має переобрати голову ВР і призначити його виконувачем обов'язків Президента до проведення президентських виборів.

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Ігор Маціон.
5
Середнє: 5 (2 голосів)

Спитаймо себе, чого саме ми очікували від зустрічі Зеленського з Трампом у Вашингтоні? Варіантів було лише два: або підписання ганебної угоди, або зрив переговорів. Отже ми отримали не гірший варіант. Дякуємо Богу!

Звабити багатьох з отари - ось твоє завдання.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Я можу навести десятки авторитетних думок щодо зриву перемовин Зеленського з Трампом і всі вони свідчать про підтримку позиції Президента України. Від Залужного до Стармера!

Але не буду забивати стрічку коментарів. Спільнота у нас грамотна і всі бажаючі можуть прочитати це самостійно в інеті!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Для формування об'єктивної картини корисно дослідити погляди з різних сторін. У кількох попередніх коментарях викладено погляд зі сторони противників Трампа, прихильників демпартії та лівої ідеології. Тепер можна ознайомитися з поглядом американських правих. Ось відеокоментар Гарі Гіндлера, де він похвилинно розглядає хід розмови й робить власні висновки (російською мовою) –
Последние гастроли Зеленского в Америке

У відео обговорюється драматичний дипломатичний інцидент за участю президента України Володимира Зеленського та президента США Дональда Трампа в Овальному кабінеті. Очікувалося, що Зеленський підпише угоду про стратегічне партнерство зі США, але ситуація переросла в публічну конфронтацію. Зеленський намагався тиснути на Трампа, щоб той надав гарантії безпеки для України, що не було частиною попередніх переговорів. Його пристрасна риторика та перебивання під час пресконференції призвели до напруженого обміну думками, який завершився дипломатичною помилкою, що послабила політичні позиції Зеленського. Інцидент призвів до призупинення американської військової допомоги Україні та загострення відносин між Києвом і адміністрацією Трампа.

Відео окреслює наслідки цієї дипломатичної помилки, підкреслюючи, що на поведінку Зеленського вплинули зовнішні радники. Його конфронтаційний підхід відштовхнув американських чиновників і поставив під загрозу економічні та безпекові перспективи України. Наслідки конфронтації змусили європейських лідерів переоцінити свою роль у підтримці України, оскільки участь США зменшилася. У відео підкреслюється, що ставка Зеленського на пряму конфронтацію обернулася проти нього, поставивши Україну в нестабільне становище на тлі триваючої війни з Росією.

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Ігор Каганець wrote: Для формування об'єктивної картини корисно дослідити погляди з різних сторін. У кількох попередніх коментарях викладено погляд зі сторони противників Трампа, прихильників демпартії та лівої ідеології.
***

Якщо я правильно зрозумів, то Олександра Коваленко, Сергія Фурсу, CNN... ну, і мене, оскільки я опублікував коментарі, записано до "противників Трампа, прихильників демпартії та лівої ідеології".

Щодо противника Трампа я не заперечую, оскільки аналіз його слів і дій чітко свідчить, що він: психопат, патологічний брехун, демагог, самопіарщик, цинік і хам. Я прийшов до такої думки на основі матеріалів, опублікованих про корпоративних психопатів на сторінках шановного "Народного Оглядача".

Ну, а вважати мене "прихильником демпартії та лівої ідеології" просто смішно))

У мене просте запитання до адвокатів Трампа: чому він нахабно бреше в цифрах?
Трамп бізнесмен і математика - предмет, який він чудово знає!
Щодо допомоги з боку США для України він називає дві цифри: 350 мільярдів і 183 мільярди. Яка з них правильна?

Чому Трамп так само нахабно бреше і по наших втратах у війні?

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Зірка Вітошинська.
3
Середнє: 3 (1 голос)

Запитую себе, серед іншого :

  • яка ця угода (про українські надра), яку Трамп просить Зеленського підписати? Якщо в ній нема безпекових умов, то перемирʼя дотримається тільки Україна,
  • чому американці вирішили відновити дипломатичні місії з росією, що відбілює московську терористичну державу на чолі з її ватажком-воєнним злочинцем,
  • чому розмова в овальному кабінеті затягнулася в присутності преси… знаючи, що ці два президенти не в найкращих стосунках. 

Якщо американська адміністрація свідома, що часи надзвичайно критичні, вона мала обережніше діяти, в тому числі з організацією зустрічі обох президентів. Дивно виглядає цей промах. Я не одна відчуваю, що і в цій адміністрації впливають московські посили. Очевидно, вони злодіють і в Україні.

Захід ще досить наївний щодо московського шпигунства та його злодіянь, хоча останнім часом  почав просинатися. Особливо в Европі. Натомість американське суспільство в цьому розумінні наївніше-вразливіше.

І навіть, якщо ця зустріч Зеленського з Трампом — провал, то він ще більше змобілізував світ на бік України.

При виході з конференції про московську війну проти України (Париж, 27/2/25 університетський амфітеатр Сорбони) публіка викупила майже всю літературу, представлену на столі!

А ще, появився такий задум, з підписом 600 особистостей різних національностей https://www.facebook.com/share/12GzBVMjm1U/

Творимо разом Вільну Українську Державу Гартленд !

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Залужний підготував чудовий візит Зеленського до Великобританії з дуже гарними результатами!

Практично усі європейські лідери надіслали Зеленському слова підтримки!
Це однозначно свідчить і про їх ставлення до Трампа.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Це таки справді "чорний лебідь". До 40-ї хвилини була нормальна розмова, Трамп обіцяв продовження воєнної допомоги Україні, а коли журналіст запитав Зеленського, чи є в нього костюм, Трамп доброзичливо пожартував, що йому навіть подобається вигляд Зеленського. Зеленський зірвався після 40 хвилини, бо дуже втомився, втратив самоконтроль і почав говорити не те, що треба, а те, що у нього на душі. 

Не випадково у школах тривалість уроків по 45 хвилин. Зеленському було дуже важко ще й тому, що він спілкувався іноземною мовою. Навіть професіонали з синхронного перекладу не витримують більше 15 хвилин.    

Якби Трамп закінчив розмову на 40-й хвилині, то все було б добре. А так вийшло погано. Проте дуже ймовірно, що через деякий час виявиться, що це було не погано, а навіть дуже добре. Починається нова сторінка історії. Життя триває! 

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Ніяких "чорних лебедів" в природі не існує!

Я не прихильник Зеленського, але в даному випадку була свідома провокація Трампа - Венса проти Зеленського, спланована і зроблена в присутності преси. Зеленського принизили і він повівся достойно!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Юр Цікавий.
0
Ще не підтримано

Чорні лебеді існують і прямому і в переносному сенсі: це те, що ви не можете врахувати аналізом і логікою після нього, бо на це потрібна безкінечна кількість логічних операцій. Не віриться - відсилаю до теорії складних систем, великих систем, зараз накопичено багато знань. Серед наочних прикладів - результат "двох днів" як однієї з цілей СВО. НЕ ВСЕ МОЖНА ВРАХУВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛОГІКИ! Я в тому абсолютно впевнений. У виші в нас була курсова: обрахувати оптимум із трьох параметрі, на це довелося витратити більше трьох годин. Параметрів на ПОРЯДКИ більше, обрахування ситуації займе не години і навіть не роки, а може і десятиліття, тому обрахунок втрачає сенс. Всі ці коментарі наших аналітиків - виглядають дивно, вони (аналітики) змінюють свої висновки кожні дві-три години, а ми ведемо мову про "відсутність "чорних лебедів"". Стосовно штучного інтелекту: він, ШІ, з безкінечностями не працює. Доведеться зупинитися і змиритися із кінечною похибкою, це обмеження інтелекту, штучного і будь-якого взагалі, бо така його природа.

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Пане Володимире, ти, безумовно, належиш до правих, хоча є противником правого Трампа.
Нам усім важливо не піддаватися настроям маніпульованих натовпів та шквалу лівої пропаганди. Пора звикнути жити під інформаційним лівацьким пресингом. Вистояли у 2020 році, вистоїмо і нині. 

Володимир Федько wrote: Якщо я правильно зрозумів, то Олександра Коваленко, Сергія Фурсу, CNN... ну, і мене, оскільки я опублікував коментарі, записано до "противників Трампа, прихильників демпартії та лівої ідеології".

 

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Ігор Каганець.
5
Середнє: 5 (1 голос)

Ми уважно стежимо за усіма цими подіями і активно навчаємось. Так, після інциденту в Овальному кабінеті багато дізналися щодо дипломатичного протоколу. Також корисно познайомитися з теорією "чорних лебедів" – вони таки прилітають, що б ми про них не думали :)  

Володимир Федько wrote: Ніяких "чорних лебедів" в природі не існує!

 

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Ігор Каганець.
5
Середнє: 5 (1 голос)

Додав повний запис розмови з комп'ютерним перекладом російською мовою.
Добре видно, що 40 хвилин тривала цілком нормальна розмова. Зеленський не витримав напруги (все ж таки спілкувався іноземною мовою) і зірвався після 42 хвилини.
Йому багато разів радили залучати професійного дипломатичного перекладача, але він це чомусь проігнорував.

 

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Зображення користувача Юр Цікавий.
0
Ще не підтримано

Панове, "лонгріди" сприймаються повільно, іноді поверхово. Образ сприймається швидше і ефективніше, але потрібна самодисципліна автора і повага до тих, до кого він спрямований. Дещо з того є в описах містерій, в котрих передавалися складні знання через театральні сюжети, яки глядач спостерігав в пограничному стані, коли "розумування" було заблоковане. Наступного дня йому давали літературу конкретного змісу, котра сприймалася легко, як вже знайома. Може є сенс вчитися викладати думки стисло і по можливості образно? Щоб було зрозуміло, про що я, Натисніть в броузері "код сторінки" і уявіть, що ви не бачити картинку ліворуч і сприймаєте сайт тільки по коду. Це і буде той самий "лонгрід". Навіщо перевантажувати себе і аналізувати те, що є просто інструментом, а вам потрібен зміст, результат?
Ні на що не "натякаю".

Зображення користувача Зірка Вітошинська.
0
Ще не підтримано

Що москалі всюди пхаються, ми знаємо. Та як же той «тассник» проліз на зустріч Трампа і Зеленського? Цей факт доказує, що і там є «лазинки»! 

«Журналіст російського державного ЗМІ отримав доступ до Овального кабінету під час розмови Трампа і Зеленського

У Білому домі заявили, що російський журналіст не мав права перебувати там і був вигнаний»

https://www.huffpost.com/entry/russian-state-media-reporter-trump-zelenskyy-talk_n_67c34457e4b049364f4588d5

Творимо разом Вільну Українську Державу Гартленд !

Зображення користувача Зірка Вітошинська.
0
Ще не підтримано

«Чи є Трамп ворогом Україні?» (< ~ 13’)— Aleks Vahnij  (деякі цікаві міркування) :

https://www.facebook.com/share/p/12F7Y4WzQUs/?mibextid=WC7FNe

Творимо разом Вільну Українську Державу Гартленд !

Зображення користувача Володимир Федько.
5
Середнє: 5 (1 голос)

Друзі! Я вдячний всім за цікаву дискусію, але покидаю її)

Я викреслив Трампа із свого життя і не планую більше займатися цією темою.

Одна із заповідей керованої молодості - берегти час свого життя!

Ще раз щиро дякую за цікаве обговорення!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!