Ми беззахисні перед вареною їжею

Миро

Ми беззахисні перед вареною їжею

Категорія
Харчування
Спецтема
Харчування
Моя оцінка корисності цієї статті
5 - Наша стратегія
https://ar25.org/node/31817

Наш організм сприймає речовини, що надходять з вареною їжею, як чужорідні. Але чому вони не виводяться, а відкладаються на стінках судин у вигляді бляшок, в органах і підшкірному жирі? Тому, що в організму нема ресурсів – енергії і часу, щоб вивести їх, адже варена їжа приймається щодня по кілька разів. Надходження нових токсинів унеможливлює виведення старих. Так йде накопичення токсинів.

Image
Для життя потрібна жива їжа

Якщо у спожитій їжі містяться токсини, то наш організм повинен на це якось реагувати. Якщо сильне отруєння – то це блювота і пронос, якщо слабше – це головні і шлунково-кишкові боліє. А якщо ще слабкіше? Якщо потік токсинів не носить яскраво вираженого агресивного характеру, що викликає бурхливу реакцію, як алергічні висипання, біль, пронос? Як знайти ті шкідливі об'єкти, які не дають раптової реакції, але поступово накопичуються в організмі?

Першим на це питання дав відповідь Павло Кушаков, що працював в Інституті клінічної хімії, Лозанна, Швейцарія. Він припустив, що якщо токсини в їжі є, то імунна система обов’язково повинна дати негайну реакцію в крові при їх надходженні.

Він провів ряд експериментів, аналізуючи кров до і під час прийому їжі. Результати виявилися приголомшливими. Варена їжа викликає харчовий лейкоцитоз! Кількість білих кров’яних тілець (лейкоцитів) різко збільшувалася при вживанні вареної їжі і абсолютно ніяк не змінювалося при вживанні цієї їжі в сирому вигляді!

Після цього він провів ще ряд експериментів, встановивши, що промислово перероблена їжа викликає ще активнішу реакцію організму. Також він встановив, що, приймаючи з вареною їжею сиру, можна зменшити відповідну захисну реакцію. Звідси і рада дієтологів – починати прийом їжі з салатів зі свіжих овочів.

Що ж це означає – харчовий лейкоцитоз, і що він за собою тягне? А значить це, що наш організм сприймає речовини, що надходять з вареною їжею, як чужорідні. Значить це, що ті речовини, які потрапляють в кров, зв’язуються антитілами, утворюють імунні комплекси і повинні бути виведені з організму.

Але чому вони не виводяться, а відкладаються на стінках судин у вигляді бляшок, в органах і підшкірному жирі? Тому, що в організму немає ресурсів – енергії і часу, щоб вивести їх, адже варена їжа приймається щодня по кілька разів. Надходження нових токсинів унеможливлює виведення старих. Так йде накопичення токсинів.

Тепер розглянемо, чому ж варена їжа проникає з кишечника в організм. Чому непотрібні і небезпечні речовини не виводяться прямо з кишечника? Відповідь проста – вони такого розміру, що безперешкодно проходять крізь стінки кишечника. Природою було передбачено, що амінокислоти, жирні кислоти, глюкоза будуть надходити до нас у первозданному вигляді – у складі складних білків, жирів, вуглеводів. Вони будуть надходити з власними ензимами, які знаходяться в лізосомах кожної клітини. Під впливом шлункової кислоти ензими звільнятимуться з лізосом і самі розчинятимуть ті складні речовини, з якими вони надійшли. Причому, якщо у організму нема потреби в цих речовинах, – він просто не виділяє кислоту і непотрібні речовини так і залишають наш кишечник нерозчиненими. Тому ви не побачите жодного розжирілого сироїда.

Що ж відбувається з вареною їжею?

Варена їжа пройшла процес розчинення під кришкою каструлі або на сковорідці. Білки, жири і вуглеводи втратили свої властивості і свою складну структуру. Вони вже там розпалися на складові частини. Там же синтезувалися нові з’єднання, незнайомі природі. І ось цей мономірний бульйон потрапляє до нас в кишечник і  всмоктується в кров. Слово мономірний означає, що розмір молекул денатурованої їжі настільки малий, що вони здатні проникати в кровоносну систему без розчинення в травній системі.

Причому мономірам не важливо – є кислота в шлунку чи ні. Вони не потребують розчинення. Рафіновані цукри і жири, денатуровані білки, що розпалися, – все це прямим потоком йде в кров, породжуючи імунну реакцію з боку організму і всі описані вище наслідки.

Цей процес схожий на вакцинацію, коли медики беруть клітини хворого організму і вводять прямо в кров здоровій дитині, наївно припускаючи, що таким чином повинен виробитися імунітет. Усі захисні сили організму розосереджені по його периферії – на шкірі, в легенях, в кишечнику. Якби вакцину капали на шкіру – утворився б гнійник, якби вакцину вдихати з повітрям – результатом могли б бути нежить, кашель. Якби вакцина приймалася з їжею – була би блювота або пронос. Тоді робота імунної системи зрозуміла і логічна. Таким шляхом формується імунний захист! Але вводити вакцину прямо в кров – це злочин проти природи!

Так само з вареною їжею. Ми заганяємо імунну систему в глухий кут і підриваємо власне здоров’я.

Докладніше про це у книзі Павла Себастьяновича «Жива Їжа» (рос):

Наші інтереси

Поступово переходимо до живої іжі.

Останні записи
Опубліковано Volodymyr3 28 October, 2015 - 16:45
Багато разів пробував харчуватися сирою їжею, ніколи довше ніж 2 тижні не вдавалося притримуватися такого способу харчування. Ще помітив що багато людей які харчуються традиційно виглядають краще ніж вегетеріанці, вегани і сироїди. Якщо пропонувати іншим таке харчування потрібно провести серйозне дослідження, найкраще щоб були результати біохімії крові до сироїдіння, і за весь час його практики.
Опубліковано Миро 28 October, 2015 - 17:03
Людина є триєдиною істотою, тому зміна харчування має обов’язково супроводжуватися зміною психоенергетики і мислення. Інакше нічого не вийде. Про це: Як закріпитися у Царстві божому.

Багато разів пробував харчуватися сирою їжею, ніколи довше ніж 2 тижні не вдавалося притримуватися такого способу харчування. Ще помітив що багато людей які харчуються традиційно виглядають краще ніж вегетеріанці, вегани і сироїди. Якщо пропонувати іншим таке харчування потрібно провести серйозне дослідження, найкраще щоб були результати біохімії крові до сироїдіння, і за весь час його практики.

Опубліковано Михайло Харачко 31 October, 2015 - 10:43
Найкраще все перевіряти власним досвідом. Я вже 3-й рік 100% на живій їжі (на 80% фрукторіанець) і бачу тільки позитив. Щось зі свого досвіду виклав тут Володимир каже:"Якщо пропонувати іншим таке харчування потрібно провести серйозне дослідження".
Опубліковано Михайло Харачко 31 October, 2015 - 10:47
?А звідки взялася ця думка, Володимире? - "Ще помітив що багато людей які харчуються традиційно виглядають краще ніж вегетеріанці, вегани і сироїди. " - Ти знаєш багато сироїдів?
Опубліковано Михайло Харачко 31 October, 2015 - 10:53
Досвід інших людей спрощує шлях переходу на живу їжу. Якщо є якісь питання - пишіть, дзвоніть - радо допоможу. Володимир каже: "Багато разів пробував харчуватися сирою їжею, ніколи довше ніж 2 тижні не вдавалося притримуватися такого способу харчування."
Опубліковано Cвіт Зелений 2 November, 2015 - 10:38

Багато разів пробував харчуватися сирою їжею, ніколи довше ніж 2 тижні не вдавалося притримуватися такого способу харчування. Ще помітив що багато людей які харчуються традиційно виглядають краще ніж вегетеріанці, вегани і сироїди. Якщо пропонувати іншим таке харчування потрібно провести серйозне дослідження, найкраще щоб були результати біохімії крові до сироїдіння, і за весь час його практики.

краще це як? описати можете?
Опубліковано Фальке Фальке 28 October, 2015 - 19:36
Щось в цьому є. Чому люди почали харчуватися так, як харчуються зараз? Чому знання про здорову їжу не популярні?
Опубліковано Миро 28 October, 2015 - 20:25
Перехід до термообробленої їжі почався давно, див. міф про Прометея. Загальне пояснення в тому, що людям треба перепробувати різні можливості. Під кінець циклу реалізуються найнижчі потенції. Проте з початком нового циклу знову активується все світле і корисне.
Опубліковано Зоріна Небокрай 28 October, 2015 - 22:56
Теорії хороші, друзі! Тільки я ось поїла тушкованої капусти з морквою і так тихенько і добре в животі ))). А як поїм їх сирими, то щось там і крутиться в животі. ))) Вважаю, що не потрібно наполягати, хай кожний прислухається до себе. Мене сира їжа не пропускає у вищий світ. Тому йду паралельним шляхом, завжди поряд.)))
Опубліковано Михайло Харачко 31 October, 2015 - 10:56
Щоб піднятися на високий щабель треба перше стати на нижній. Воля народжується з боротьби. Зоріна мовила: "Мене сира їжа не пропускає у вищий світ. Тому йду паралельним шляхом, завжди поряд.)))"
Опубліковано Михайло Харачко 31 October, 2015 - 11:13
?Хоче хтось дізнатися що таке підвищена температура кашель, мокротиння, понос? Сучасна медицина розглядає їх як несправності. Насправді це різні форми очищення організму. Кашель -захисна реакція, яка сприяє виділенню відходів (мокротиння) з легенів, понос прекрасно чистить кишківник і всю травну систему, високу температуру організм підіймає для пришвидшення хімічних реакцій і швидкої очистки, тому збивання її є м'яко кажучи злочином проти власного тіла. В 1-ший рік сироїдіння обов'язково будуть яскраві чи приховані незручності - це обов'язкова умова очищення організму. Потім ви себе відчуваєте як на крилах. І якщо гравець все зробив правильно, то про варену їжу він забуває назавжди. Знайомі слова: "А як поїм їх сирими, то щось там і крутиться в животі. )))"
Опубліковано Зоріна Небокрай 28 October, 2015 - 23:15
Я ось подумала, що їмо ми для смаку, а не для живота.Тримаючи їжу в роті йде інформація по всьому тілі. Ми робимо запис, заповнюючи себе їжею. Звичайно згідна, що надалі люди розрізняються по тих вібраціях, які вони в себе внесли. Тому сира їжа вважається структурованою природою. Але ми ж їмо і банани і апельсини. А де вони росли і який запис несуть, то невідомо. Сира їжа- це півбіди, але і вона несе нам невідомо що, бо вирощена невідомо як і невідомо хто її господар. Вода записує все. Це в ідеалі треба вирощувати самому і виспівувати пісеньки рослинкам.
Опубліковано Арсен Дубовик 29 October, 2015 - 10:51
Тут є раціо, соколійці!

...сира їжа вважається структурованою природою.
Але ми ж їмо і банани і апельсини. А де вони росли і який запис несуть, то невідомо. Сира їжа - це півбіди, але і вона несе нам невідомо що, бо вирощена невідомо як і невідомо хто її господар. Вода записує все. Це в ідеалі треба вирощувати самому і виспівувати пісеньки рослинкам.

Опубліковано Михайло Харачко 5 November, 2015 - 19:00
!Золоті слова, Зоріно! Саме так - ми 'імо тільки заради смаку.
Опубліковано Михайло Харачко 5 November, 2015 - 19:06
Нам запрограмували думку ніби ми живемо завдяки 'іжі. Насправді ми живемо всупереч 'ій.
Опубліковано Володимир Федько 21 October, 2018 - 12:26
Згоден! Їжа несе інформацію про середовище, в якому вона виросла! У свій час провів 2 роки на Кубі (Радянська Армія). Харчування у нас було з продуктів, які привозили сухогрузи з Радянського Союзу та Канади. З кубинських продуктів ми їли тільки апельсини і грейпфрукти. Ну і ром.
Але ми ж їмо і банани і апельсини. А де вони росли і який запис несуть, то невідомо. Сира їжа- це півбіди, але і вона несе нам невідомо що, бо вирощена невідомо як і невідомо хто її господар. Вода записує все. Це в ідеалі треба вирощувати самому і виспівувати пісеньки рослинкам.
Опубліковано Явсе Світ 29 October, 2015 - 12:56
Мудра людина не буде свідомо нищити свій організм пальним,яке не підходить для нього.. розуміння того,що їжа це просто поповнення потраченої енергії,а потім вже задоволення,дає людині простоту у харчуванні..Бонусом такого життя є звільнена енергія,що може використовуватися Гравцем для чого завгодно..а відчуття легкості,сили і здоров'я у поважному віці не купиш ні за які гроші..Це відчуття набагато переважає почуття смакового задоволення від пережовування непотрібних "продуктів" для нашого вельми ефективного тіла..
Опубліковано Альберт Саїн 29 October, 2015 - 13:10

Мудра людина не буде свідомо нищити свій організм пальним,яке не підходить для для нього..

Мудра людина, що жила невідомо коли, а саме тоді коли довкола була одна крига, сніг і морози, їла що попало аби жити, навіть не дивлячись на те що та їжа нищила її організм. Таким от чином також невідомо коли наші дуже давні пращури не маючи з чого їсти через неврожаї пшениці, на той час реально травили свій організм молоком. І то наївно вірити, що вони у той час від нього НЕ вмирали як нині зараз запросто може будь яка інша людина траванутися тим молоком і можливо навіть ще й загинути від нього. Ось вам і нині природній генний відбір за вживанням їжі. Через енну кількість років та поколінь людей, одні люди будуть себе добре почувати при вживанні фаст-фудів, як ми зараз до речі добре себе почуваємо при вживанні молока, то так і інші будуть популяції які будуть добре себе почувати при вживанні там наприклад лишень суто вареної їжі, а ще можливо будуть і такі що зможуть більш менш харчуватися і тим і іншим, але при цьому легко будуть погибати від сирої їжі. Тобто все одно буде відбуватися генна модифікації серед виживших. А для природи зменшення населення наприклад з 450 млн. до 450 тис. це абсолютно ніщо, бо ще в забув коли одним словом у приблизно там 17-18 ст. населення планети взагалі сягало ледве до 1 млрд. А тому наївно ось так панічно перейматися вживанням їжі. Бо поки одні будуть пристосовуватися назад до сироїдства, то інші за той час виживших на фаст-фудах матимуть змогу перебити сироїдів.. Хоча не факт що все може бути і до навпаки, адже тут все залежати буде суто від кількісного/якісного відтворення собі подібних. Просто поки сироїди будуть відшліфовувати свою генетику назад під сиру їжу із народженням 1-3 дитини, то ті ж фаст-фудщики народжуючи дітей 3-5 значно скорше пройдуть адаптацію пристосування своєї генетики для переробки фаст-фудної їжі, чим певно і будуть мати більше часу у перевазі над сироїдами. Тобто усе із цією їжею реально відносно... Для прикладу щоби фізично працювати сироїду все ж таки треба буде з'їсти певний об"єм органіки і мабуть достатньо великий об'єм, в той час як людина всеїд з'ївши декілька булочку вагою там по 200 гр. вже заправлена і готова далі фізично працювати.. Ну це такий умовний приклад.. Тому для природи абсолютно байдуже як харчується людина, так як та людина все одно їй більше шкоди приносить чим користі=) через що вона запросто якщо захоче то може відправити у потойбічне життя будь-кого незалежно від того чим би людина не харчувалася там...
Опубліковано Арсен Дубовик 29 October, 2015 - 13:49
І в цьому є раціо! П.С. Вітаю, друже! Цей Твій коментар вже набагато зв'язаніший і інформативніший! Можеш же!!! )))
Опубліковано Явсе Світ 29 October, 2015 - 16:24
Ти перемішав до купи гени із мискою помиїв,які зразу потрібно виливати в унітаз а не запихувати в себе.. Після булочки хочеться спати а не працювати,бо організму бракує енергії щоб ту булочку із себе видалити.. Можна їсти все що завгодно,але таке буде і життя.. Генетика до харчу не має відношення..за короткий час можна перебудувати організм на іншу їжу.. Ще потрібно розрізняти обставини,коли сидиш вдома і дрочиш свої смакові рецептори трупятиною від того,що хочеться чогось "смачненького"..і обставини коли сидиш в окопі на війні і крім тушонки чи впольованого зайця більше ніц нема..
Опубліковано Альберт Саїн 29 October, 2015 - 16:44
А це ти все суто по собі знаєш із прикладом на булочки?) Я наприклад від булочки можу і далі собі бути бадьорим без потреби у тому щоби поспати.. Ну але то все вірно на рахунок обставин перебування. Тим не менш знаю одну людину яка за 5 років будучи чистим сироїдом так чомусь і не зуміла була за довгий час (5-6 років) перебудувати організм на сиру (живу) їжу. Цікаво, а скільки часу ти вже сироїдиш тобто харчуєшся суто живою їжею?
Опубліковано Явсе Світ 29 October, 2015 - 17:46
На рахунок виробів із муки знаю по собі.. Обставини в яких я зараз перебуваю не дають мені можливості повністю перейти на здорове харчування..сваритися і переконувати ближніх надоїло.. Не вживаю мнЄса..із цим уже всі змирилися..
Опубліковано Альберт Саїн 29 October, 2015 - 18:19
Ясно зрозумів. Трохи жарту) але схоже що у твоєму випадку чомусь твоя генетика і досі не переналаштувалася на вироби з борошна) А якщо без жарту, то у такому разі чого якщо "за короткий час можна перебудувати організм на іншу їжу.." людині тоді вже так переживати за те яку саме вона споживає їжу? Як варіант певно того що це прямо впливатиме на її стан здров"я. А отже для чого жити до 80-90 років, починаючи з 50 років вже мати багацько хворіб пов"язаних із тим чи іншим способом життя, якщо можна на живій їжі начебто прожити усі 80-90 років будучи при цьому, що невже дійсно повністю здоровим, без будь яких інших хворіб які могли би також виникнути від живого хачрування??? Цікаво, а ніхто не замислювався скільки все таки серед представників живої їжі (певно що сирої) є вже людей похилого віку? І який у них наразі стан здоров"я??
Опубліковано Явсе Світ 29 October, 2015 - 19:39
Генетика змінюється,коли організм поставлений в жорсткі умови виживання.. А люди і я в тому числі,трохи ліниві.. в багатьох не залишилось ніякої радості у житті окрім поїдання чогось чи когось..плюс у нас присутня генетична пам'ять про те,що їжі завжди було не достатньо..саме брак їжі і спонукав людство до еволюції (несвідому його частину)..брак ресурсів дає розвиток..все як у тваринному світі..
Опубліковано Альберт Саїн 30 October, 2015 - 12:16
В принципі десь так воно і є. Дякую що нагадав..
Опубліковано Михайло Харачко 5 November, 2015 - 19:17
Альберте, був би вельми вдячний за спробу скорочення коментарів, адже лаконічність - сестра таланту, а досконалість безмежна!
Опубліковано Мага Сан 29 October, 2015 - 00:34
Кожний має для себе визначитись він живе щоб їсти, чи їсть щоб жити. :)
Опубліковано novychenko 29 October, 2015 - 15:02
Моя 11-річна онучка вже більше року є вегетаріанкою. Причому вона зробила цей перехід самостійно, без особливої підтримки з боку батьків. Будучи толерантними людьми, вони поважають її харчовий вибір, хоча й не розуміють його. Судячи з усього, друга онучка, яка ще дуже маленька - їй всього 4 роки - навряд чи буде вегетаріанкою, бо змалечку їсть дуже багато і все підряд, особливо шанує м'ясо. Старша онучка належить до дітей-кристалів, вона вирізняється великою чутливістю, світлим розумом, дуже глибока, інтуїтивна, співуча. Уже зараз ми бачимо, наскільки рівень її свідомості, її вібрацій різниться від меншої дівчинки. Тому перехід до вегетаріанства для неї був природним і легким. До м'яса вона не доторкається, навіть запаху його не переносить. Пару років тому у мене була цікава і предметна розмова з досвідченою жінкою-сироїдкою (вона займається енергетичним цілительством) з приводу труднощів переходу на сиру їжу. Вона сказала мені, що такий перехід має бути дуже поступовим, розтягнутим на кілька років і тим довшим, чим більше років людині. При цьому потрібно дуже уважно прислухатися до свого організму, щоб не здійснювати перехід методом насильства над собою. Своє тіло треба любити і поважати його потреби. Але ж треба його й виховувати і перевиховувати в правильному напрямі. Як важливо відчувати цю тонку межу!
Опубліковано Михайло Харачко 5 November, 2015 - 19:22
Сміливо переходіть, а організм сам відчує цю межу.
Опубліковано Зірка 18 October, 2018 - 15:37
Цікаво, Іро, в котру з твоїх онучок перевтілилася твоя Мама?
Опубліковано Володимир Федько 21 October, 2018 - 12:30
Моя дружина 16 років була вегетаріанкою і довела свій організм до поганого стану. Потім повернулася до нормального харчування і за рік відновила своє здоров'я.
Опубліковано Анатолій Висота 30 October, 2015 - 09:05
Це хороша і всім нам потрібна публікація! Підтримую Ірину Новиченко, яка рекомендує нам ПОСТУПОВІСТЬ у переході до живої їжі.
Опубліковано vointer 3 November, 2015 - 08:36
Гарна стаття, а ще краще її обговорення. Я сам вже майже місяць харчуюся виключно сирою їжею. Перехід робив поступово, з кінця квітня, одночасно практикував Живе слово (дійшов до 10-ї форми). Плюси: • позбувся зайвих 30 кілограмів; • став бігати 1 або два рази на тиждень 15-17 км (протягом 20 останніх років я цього не зміг би фізично зробити) і під час пробіжки купатися в джерельній купелі (вода +10 градусів); • кров’яний тиск зі стабільних протягом останніх 20-ти років 150х100 знизився до стабільних 115х70. Мінуси: • повна заміна гардеробу (крім взуття і шапки!)))))); • близькі люди, що мають низку хвороб і не можуть осилити навіть десятої частини моїх фізичних навантажень, увесь час наполягають щоб я знову почав їсти; • на зимовий період складніше підбирати харчування. Резюме: Чим раніш починайте пробувати перейти на сиру їжу і результат не забариться! А то, як сказала одна моя знайома на ФБ, - зараз мода така пішла, що людина доводить своє фізичне тіло майже до домовини, а потім починає займатись духовними практиками, щоб відновити його, і задає риторичне запитання: у чому ж тут Духовність? Адже почни така людина раніше, можна значно більшого досягнути! Вибір, звісно, кожен робить самостійно, але дивіться, щоб не було вже запізно пити ту «Боржомі»! ))))))) P. S. Особисте спостереження: повні люди дужче прив'язані до матеріального, чим повніший - тим прив'язаніший! Щасти!
Опубліковано Ясь Волелюбний 9 November, 2015 - 12:03
Правдива стаття!! Мій досвід сироїдіння ~4 місяці. Переходив поступово, Спочатку відмовився від м’яса і всілякої "хімії", потім кава, цукор ..... далі все варене. Організм сам підказував, трохи сам експериментував. Поштовхом до зміни харчування були всілякі болячки, про більшість з яких вже й не згадую. Ще за півроку до зміни харчування організм сам потроху очищувався, хоча я сприймав це як болячки. Зміни не були для організму важкими. Плюси:
  • Мінус 25 кг. ваги, змінилась статура.
  • Чудова фізична форма - бігаю, катаюсь на велосипеді, займаюсь плаванням .... ніби вернувся в свої 23 :)
  • Не палю і не вживаю алкоголю.
  • Позбавився болячок хребта. Наразі процес ще триває.
  • Змінюй свій гардероб :))) на спортивний, зручний одяг.
  • Відпали потреби і приводи в усіляких застіллях, на яких була одна мета - поїсти і випити.
  • Позбавився звичок тратити гроші в супермаркетах на непотріб. Майже не відвідую їх – там немає природньої їжі.
Кожен по своєму оцінює зміни. Та й сам я ще рік тому деякі з цих «плюсів» оцінив би як «мінуси». Все пізнається в порівнянні. Кожен може спробувати – і порівняти.
Опубліковано Jur54 15 November, 2015 - 12:00
Дуже інформативно і цікаво. Коментарі - також. Ніколи не забуду відчуття внутрішньої чистоти під час голодування і перших тижнів виходу (фреш і сирі овочі і фрукти). Доводилося працювати на городі, енергії вистачало, хоча фізична втома була, відпочивав на розкладному ліжку у садку. Березень, лежу і тихенько "кричу " "Як мені добре!".
Опубліковано Ора 19 October, 2018 - 13:04
Радіймо, Живі українці ! Виручайте! Порадьте, як набрати вагу на живій їжі ? Бо мені і на нежівій - це важко, а тепер... -5кг від норми згідно формули. Сміх - та й годі ! У одних - проблема з "лишнім грузом", а тут - скоро буду зважуватись на ювелірних вагах.
Опубліковано Явсе Світ 19 October, 2018 - 16:33
Дозволю Вам пані Ора відповісти,хоча сам на живій їжі десь 50/50... 1.Визначити свою конституцію тіла.Судячи із усього у Вас конституція тіла під назвою "Вітер"...є і інші назви... Виключити із харчування продукти,котрі посилюють "Вітер"; посилити і збалансувати інші "доші"... 2.Привести у порядок систему травлення і засвоєння корисних речовин.Як не дивно,але голодування в таких випадках дає певні результати... 3.Не знаю як у жінок,та чоловіки на живій їжі набирають вагу від тяжкої фізичної праці (без фанатизму та в радість)...та від фізичних навантажень;особливо на межі можливостей коли м'язи вже відмовляють... 4.Також спробуйте себе уявити такою,якою хочете себе бачити...
Опубліковано Ора 20 October, 2018 - 16:29
Дякую, друже Явсе за поради, Ви все написали вірно. А Михайло говорить про сміливий перехід, от я сміливо й перейшла. Але підхід повинен бути комплексним і всестороннім. Тому потрібно розуміти - що відбувається в організмі, коли ми робимо ту чи іншу дію: чи читаємо ЖС. чи приймаємо живу їжу. чи виконуємо фізичні вправи (два комплекси тибетських вправ) . Зовсім недавно я почала виконувати окремо одну фізичну вправу, яка миттєво покращила роботу слабкого органу і він запрацював. Цей приклад говорить про те, що кожна людина повинна виконувати тільки ій необхідні заходи, бо всі ми різні і кожен потребує "свого ключа" від "свого дракона".
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_ya_tobi_brehala.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/iran_zbagachuye_uran_-_sasha_boole.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_ne_doviryay_smertnym.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_sonce_zhara.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_znaydy_mene.mp3
Audio file
/sites/default/files/tayina_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_choven.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ruslana-ostannya_poema.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/bozhichi-ja_ptychka-nevelychka-kant.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/2.slipa_dytyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zlata_ognevich_-_yangol.mp3
Audio file
/sites/default/files/sergius_iii_-_maty_govoryla_ukrayinskoyu_my_mother_told_me_ukrainian_version_ac_valhalla_song.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oy_yak_zhe_bulo_izprezhdy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/02_kolir_nochi_-_dva_shlyahy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/05_kolir_nochi_-_slava_ukrayini.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_na_boloti.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oc_feat._bangi_hep_-_ziyde_sonce.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/torban_-_oy_yak_zhe_bulo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_dzhonni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/harcyzy_-_lebedi_2020.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oleksa_mikolajchuk_ta_viktor_pashnik_-_sonce-zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/zwyntar_-_gospel.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/angy_kreyda_-_vrazhe.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_-_ivo_bobul_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/hrystyna-solovij-buty-lyudmy.mp3
Audio file
/sites/default/files/karta_svitu_-_kryla.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kalush_feat.skofka-dodomu_kaver_victoria_niro.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kolir_nochi_-_korabli_demo_2013.mp3
Audio file
/sites/default/files/vopli_vidoplyasova_-_yura.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/de_tvoya_liniya.mp3
Audio file
/sites/default/files/trans-former-kalina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozak_system_-_poday_zbroyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/02_-_party_na_prikarpatti.mp3
Audio file
/sites/default/files/folkteatr_ostapa_stahiva._pisni_upa._marshyruyut_vzhe_povstanci.mp3
Audio file
/sites/default/files/tavro_-_fashist_2.mp3
Audio file
/sites/default/files/karchata_folknery.mp3
Audio file
/sites/default/files/karna-gucul-metal_2017.mp3
Audio file
/sites/default/files/kazka_-_plakala.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_u_rayu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/maxima_-_zolota_y_nebesna_zhinka.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_zyma_vesna_lito_osin.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_gopaka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_pid_borom.mp3
Audio file
/sites/default/files/diana_bigun-moya_zemlya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/4_koly_vona.mp3
Audio file
/sites/default/files/meri_-_ya_z_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vidverto_-_borotba.mp3
Audio file
/sites/default/files/14_sosonochka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/drevo_tak_kosyv_batko.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_rusalochky.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_ne_vidpuskay.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_viter_z_polya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/13_folknery_-_vyplyvalo_utenia.mp3
Audio file
/sites/default/files/taruta_zberemosya_rode.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/090-znak-vodi-mamo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/119-vv-harmonija.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/115-vv-vesna.mp3
Audio file
/sites/default/files/117-vv-haleluja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/118-vv-halu_pryhod.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/120_-_gorila_sosna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/054-oj_po_sinomu_mori.mp3
Audio file
/sites/default/files/055-oj_tam_u_lvovi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/002-kvitka-osinnie_kokhannia.mp3
Audio file
/sites/default/files/022-haydamaky_gnyva.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/021-haydamaky_bohuslav.mp3
Audio file
/sites/default/files/017-ohorontsi_lisu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ta_scho_tancjuye_z_vitrom.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vita-brevis-doroga-v-nebesa.mp3
Audio file
/sites/default/files/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vitalij-kozlovskij-znayesh.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01._enej_-_radio_hello.mp3
Audio file
/sites/default/files/05_vitre_hnatyi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/igor-balan-oj-tam-za-morjami.mp3
Audio file
/sites/default/files/korali_project_-_korali_-_01._potsuhy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/batkivcke_gyto.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_hodyt_son.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_melanka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/liotchyk.mp3
Audio file
/sites/default/files/lama_meni_tak_treba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/04._mertvi_troyandy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/08._z_togo_berega.mp3
Audio file
/sites/default/files/09._ya_bez_tebe_ne_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_kolyskova.mp3
Audio file
/sites/default/files/chuhajster-ukr.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozaky.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_banzay.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_vidryvaysya.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_ta_ty_shcho.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/mandarinovij-raj-zorepadi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ty_v_mene_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nebo_ukrayiny-drach_eduard.mp3
Audio file
/sites/default/files/euterpa_marysunia.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/sonce-hmary_na_chuzhyni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01.persha_versiya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/03.vesna_.mp3
Audio file
/sites/default/files/07.chaka_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/020-haydamaky_30-lit.mp3
Audio file
/sites/default/files/026-dyki_gusy.mp3
Audio file
/sites/default/files/027-pisnya_pro_pisnyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/031-ukraina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/033-ishla_divcha_luchkamy.mp3
Audio file
/sites/default/files/035-vv_kompanichenko_taras.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka-dva_koliory.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka_cisyk_-_cheremshyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/039._dva_kolory.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/040._chornobryvtsi.mp3
Audio file
/sites/default/files/042._nich_jaka_misiachna.mp3
Audio file
/sites/default/files/043._de_ty_teper.mp3
Audio file
/sites/default/files/045-oj_na_gori_ta_zenci_znut.mp3
Audio file
/sites/default/files/046-ridna_maty_moja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/048-lira.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/049-pryvyd.mp3
Audio file
/sites/default/files/051-neba_zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/052-ptakha.mp3
Audio file
/sites/default/files/056-tam_na_stavi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/059-i_zijde.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/061-hen_dolynoju.mp3
Audio file
/sites/default/files/062-mykyta_shvachka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/064-bili_demony.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/065-maga_vira.mp3
Audio file
/sites/default/files/067-zapovit.mp3
Audio file
/sites/default/files/069-vechir.mp3
Audio file
/sites/default/files/072-olster.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/073-shiva.mp3
Audio file
/sites/default/files/076-transformer-zmusila.mp3
Audio file
/sites/default/files/098-drymbadadzyga-shidi-ridi.mp3
Audio file
/sites/default/files/101-u-muza-7.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/103-u-muza-16.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukranski_koljadki_-_dobrij_vechir_tobi_pane_gospodarju.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/105-vasya-club-04-chorna_gora.mp3
Audio file
/sites/default/files/108-bozhichi-sho-z-kuiva-ta-j-do-rusalima.mp3
Audio file
/sites/default/files/111-bozhichi-u_poli_vijsko_stojalo-koljadka.mp3
Audio file
/sites/default/files/114-muzyka_dyka.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_-_cyklony.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukrayinski_dity_i_ruslana_-_ye_u_kozhnogo_z_nas_v_serci_mriya.mp3
Audio file
/sites/default/files/116_-_velyka_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_vesela_pisnya_2010_-_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti.mp3
Audio file
/sites/default/files/6_sheva_ital.mp3
Audio file
/sites/default/files/chornyj_luge.mp3
Audio file
/sites/default/files/16_siv_sus_hrestos_da_vecheryaty_-_shchedrivka.mp3