Грай-Воля - назва символу Третього Гетьманату

Ігор Каганець

Грай-Воля - назва символу Третього Гетьманату

Категорія
Символіка
https://ar25.org/node/30515

Друзі! Нова інформація! Погрався з програмою фоносемантичного аналізу щодо звучання можливих імен символу Третього Гетьманату. За сукупністю властивостей (ідеологічний сенс + звучання), на мою думку, найбільше підходить ім’я Грай-Воля. 

Image
Сонячно-блакитний прапор Ра-Ма з символом Грай-Воля

Попередня аргументація щодо символу Володимира Великого – у статті ГРАЙ! – сакральне ім’я герба Третього Гетьманату та попередніх статтях.  

Назву "Грай-Воля" під час попередніх обговорень запропонувала поетеса Наталка Артанія Кобза. Тоді цю назву відхилили з міркувань лаконічності, проте фоносемантика підтверджує правильність її поетичної інтуїції. До того ж, ім’я з трьох складів звучить гармонійніше і довершеніше.    

Анатолій Висота першим запропонував використати на прапорі зелений колір. 

Сервіс фоносемантичного аналізу - можете самі поекспериментувати зі словами. 

Прошу акціонерів Третього Гетьманату висловити свою волю щодо цієї пропозиції згідно з нашим звичаєм Українського консенсусу. Для цього проводимо опитування щодо висловленої пропозиції з трьома варіантами відповідей: «Підтримую», «Не заперечую», «Проти».

Нагадую правила:

1. Якщо «Підтримую», то треба написати будь-який коментар і бути готовим відповідати на запитання інших гравців для захисту своєї позиції.

2. Якщо «Не заперечую», то можна нічого не писати, адже гравець просто погоджується з тими, хто підтримує.

3. Якщо «Проти», то гравець має обґрунтувати своє рішення і бути готовим відповідати на запитання. 

Останні записи
Опубліковано Миро 29 May, 2015 - 15:07
Це те, чого не вистачало. "Грай Воля" звучить милозвучніше і виразніше, ніж Грай.
Опубліковано Доброслав Велесовий 29 May, 2015 - 16:49
Мені не подобається. Розсіюється увага на 2 слова. Плюс не зрозуміло як ці слова поєднуються. Це заклик до Волі грати? Чи "гра волі"? Чи "грай волею"? В голові якось не стикуються ці 2 слова.
Опубліковано Майстер Йода 30 May, 2015 - 12:21
Чим би дитина не тішилася, аби... . На мою думку, якщо обраний символ є модернизацією вже існуючого, що має усталену назву "ТРИЗУБ Володимира Великого", то будь які спроби придумати для модернізованого якусь назву не будуть продуктивними, бо не сприйматимуться більшістю суспільства. Взагалі вперта увага до постійної модернізації символіки свідчать про певну "кризу жанру".
Опубліковано Ігор Каганець 30 May, 2015 - 15:05
Герб Володимира Великого ніколи не називався Тризубом. Це Карамзін назвав його словом "трезубец", а вже у 20 ст. українці його переінакшили на "тризуб". Грай-Воля є модернізацією не Тризуба, а герба Володимира ar25.org/node/28326

Чим би дитина не тішилася, аби... .

На мою думку, якщо обраний символ є модернизацією вже існуючого, що має усталену назву "ТРИЗУБ Володимира Великого", то будь які спроби придумати для модернізованого якусь назву не будуть продуктивними, бо не сприйматимуться більшістю суспільства.

Взагалі вперта увага до постійної модернізації символіки свідчать про певну "кризу жанру".

Опубліковано Миро 29 May, 2015 - 17:54
Грай - це ім’я лебедя шляхетної людини, а Воля - ім’я сокола Святого Духа. Все сходиться!
Опубліковано Доброслав Велесовий 29 May, 2015 - 22:55
Знову роздвоєність? Я весь час думав що ГРАЙ це термін який поєднує в собі небесне і земне (тобто те, що зображене на прапорі). І дуальність переходить в Єдність. Або ж слово ГРА описує взаємовідносини між лебедем і соколом, і одночасно є гарним означенням для "прапора-трансформера", який для різних людей має різні значення. У нас дуальність закладена в прапорі. А герб повинен мати назву, яка символізує єдність цих двох сторін.

Грай - це ім’я лебедя шляхетної людини, а Воля - ім’я сокола Святого Духа. Все сходиться!

Опубліковано Ігор Каганець 30 May, 2015 - 15:10
Грай-Воля - це одне слово, яке складається з двох слів: Грай (людина-гравець) і Воля (ім’я сокола Святого Духа): "Де дух Божий, там і Воля". Грай і Воля вже перебувають в єдності, адже кожен з них зображений тим самим знаком. Додатковим об’єднуючим чинником для них є зелене ігрове поле.

Знову роздвоєність? Я весь час думав що ГРАЙ це термін який поєднує в собі небесне і земне (тобто те, що зображене на прапорі). І дуальність переходить в Єдність. Або ж слово ГРА описує взаємовідносини між лебедем і соколом, і одночасно є гарним означенням для "прапора-трансформера", який для різних людей має різні значення.

У нас дуальність закладена в прапорі. А герб повинен мати назву, яка символізує єдність цих двох сторін.

Миро Продум каже:
Грай - це ім’я лебедя шляхетної людини, а Воля - ім’я сокола Святого Духа. Все сходиться!
Опубліковано Арій 29 May, 2015 - 20:10
А Воля-Грай пробував?
Опубліковано Миро 29 May, 2015 - 22:03
Грай-Воля трохи краще. Там є посилання на сервіс фоносемантичного аналізу.

А Воля-Грай пробував?

Опубліковано Віталий 29 May, 2015 - 23:18
Підтримую, тому що подобається. Гра означає розвиток, в данному випадку, розвиток простору волі. Звучить як девіз, лаконічно і досить вдало.
Опубліковано Арсен Дубовик 30 May, 2015 - 00:22
Вітаю! ;-) "...Здійснилося! Сталося! Відбулося!..." Маємо визнання думки Наталки Артанії Кобзи щодо назви гербового знаку. Тепер слід офіційно визнати вклад Анатолія Висоти щодо зеленого кольору на гербі! Де можна придбати саме такий прапор?
Опубліковано Ігор Каганець 30 May, 2015 - 15:20
Додав про першість Анатолія Висоти щодо зеленого кольору на прапорі. Щодо придбання прапорів звертайтеся приватно до Володимира Щербини.

Вітаю! ;-)
"...Здійснилося!
Сталося!
Відбулося!..."
Маємо визнання думки Наталки Артанії Кобзи щодо назви гербового знаку.
Тепер слід офіційно визнати вклад Анатолія Висоти щодо зеленого кольору на гербі!
Де можна придбати саме такий прапор?

Опубліковано Явсе Світ 30 May, 2015 - 01:10
Грай Воля-розуміється як ЗДОБУВАЙ РАЙ ГРАЮЧИсь..Гарний заклик..
Опубліковано Рарія 30 May, 2015 - 07:47
ГРАЙ ВОЛЯ, ГРАЙ! Грає воля, грає мелодію буття. На то і є Воля.
Опубліковано Миро 30 May, 2015 - 08:05
Ім'я Грай підходить для Лебедя шляхетної людини, адже саме слово Людина означає Гравець, скорочено - Грай ( той, хто грає).
Опубліковано Ріші 30 May, 2015 - 21:29
А мені більше подобається Волеграй, той хто грається з волею, використовує волю тому і є вільним. І ще одне: а якщо Волеграй наш заключити (заВключити, активізувати) в сферу? Активізувати Волеграй! Тоді в наших свідомостях заграє наша Воля і Правда, врешті решт наша Память.. З глибин виринуть спогади.. А все тому, що з нами був наш Волеграй :)
Опубліковано Миро 30 May, 2015 - 22:06
Краще, коли РА звучить з самого початку. Початок - найважливіший, бо задає напрям і створює контекст.

А мені більше подобається Волеграй, той хто грається з волею, використовує волю тому і є вільним.

Опубліковано Анатолій Висота 30 May, 2015 - 21:52
Ясно, що запропонована нова назва Грай-Воля це краще, аніж попередня немилозвучна назва. А ще краще Волеграй і тут я підтримую Тараса. А хто першим колись запропонував був цю назву? І звучить краще і віршуватиметься з цим словом буде краще. А ще це таки НОВОТВІР!. Хоч мені більше до вподоби нова назва ГЕРБУ - ТВОРИМИР. Колись і Доброславу це подобалося. Дякую другу Арсену, що подбав за моє авторство зеленого кольору, яким мають збагатитися державні символи. Ігор пише: Додав про першість Анатолія Висоти щодо зеленого кольору на прапорі. І за це спасибі. А де саме це ДОДАНО? Тепер про голосування. Якщо ми відмовилися від консенсусного голосування, то пропоную таке правило: ухвала приймається, коли за пропозицію проголосували інвестори із сумою інвестицій, яка є більшою від половини всього інвестфонду. Як вам? А зараз проголосую, що "не заперечую".
Опубліковано Анатолій Висота 30 May, 2015 - 21:56
Я помітив, де ДОДАНО!
Опубліковано Миро 30 May, 2015 - 22:03
Консенсус - це коли "проти" майже нема, наприклад, 1-2%.
Опубліковано Володимир_Самотий 30 May, 2015 - 22:51
Консенсус в моєму розумінні 5-7 відсотків. Тобто 1 з 20. Підтримую Грай-Воля.
Опубліковано БАМ 31 May, 2015 - 16:56
Підтримую, бо усвідомлюю себе в відносній єдності своєї волі з грою життя. А чому Грай - Воля, а не навпаки? Тому що РА є першопочатком й джерелом Волі.
Опубліковано Аватар Арій 1 June, 2015 - 19:01
Проголосував «Не заперечую», хоча мені назва не дуже подобається. Грай було якось краще, як на мене.
Опубліковано Ігор Каганець 1 June, 2015 - 20:56
Схоже, що в питанні символіки ми наближаємося до цілісності. Ще залишилося визначитися з великим гербом ТГ і славнем.
Опубліковано Андрій Солтівський 1 June, 2015 - 21:45
Розгадка Знаку Володимира як образу і сокола – волі –духу святого, що дарується Святим Вишнім і лебедя –людини, що прагне назустріч до Отця Духа без заперечень приймається. Маємо знайти,чи придумати точну назву, просту, природну, зрозумілу всім без пояснень від професорів до прибиральників. Зважусь ще запропонувати – РаДух (Райдух, Грайдух), як лаконічну назву розкритої суті герба. Можливо, закрутиться по колу, але не винний, що не резонують попередні пропозиції.
Опубліковано Миро 1 June, 2015 - 22:15
Грай-Воля - це чисто в українській традиції, подібно як Гуляй-поле, Гуляй-город, Рай-городок, Підіпри-гора, Коти-горошко, Крути-вус тощо.
Опубліковано Дзвінка Сопілкарка 1 June, 2015 - 23:39
Я й сама спершу подумала про Волегррай. Але мене вже випередив Тарас Андрійчук. Це слово схоже на "водограй" - це природне джерело чи рукотворний фонтан. І асоціація з цим словом пішла, як сонячний промінь іскриться веселкою в струмені води, так і Дух Святий, пронизуючи тіло Вільної Людини, змінює цілий світ. І склад РА в ньому все одно виділяється, бо він наголошений, хоч і стоїть в кінці.
Опубліковано Арсен Дубовик 2 June, 2015 - 10:39
https://pbs.twimg.com/media/BxKhw_lCEAAS81s.jpg
Опубліковано Анатолій Висота 2 June, 2015 - 14:29
Так і ще раз так, друже Арсене! Я запропонував ідею збагачення державних символів України зеленим кольором життя; Володимир Майборода запропонував зробити поле щита Герба зеленим; Ігор Каганець зробив макет прапора з Гербом, де є ЗЕЛЕНЕ. І стало гарно! Чи не так все було, друже, ти пам"ятливий? Гадаю, що і назва Герба і кольори - це все є не остаточним.
Опубліковано Арсен Дубовик 2 June, 2015 - 15:22
Мусив виправдати своє "звання" пам'ятливого" ;) і пошукати - кому першому прийшла ідея зеленого тла гербового знаку. Знайшов! Ось він!
...А може ще зробити більш рішуче: розмістити на прапорі ЗЕЛЕНИЙ ГЕРБ! І щоб він проростав із блакиної смуги? Адже три основні ознаки ГЕРБА це: СОКІЛ, ЛЕБІДЬ і ПАРОСТОК. І все це ЖИВІ істоти. А життя позначають зеленим.
І тепер об'єднаними зусиллями Анатолія Висоти і Ігора Каганця ми маємо стяг екологічного націоналізму: https://www.ar25.org/sites/default/files/node/2015/03/29856/150316eko-nacionalizm.jpg
"Прапор еконаціоналізму Прапором еконаціоналізму є сонячно-блакитний прапор (сонце – вгорі) з зеленим щитом, на якому зображено символ ГРАЙ! Ширина сонячної (жовтої) і блакитної смуги відповідає Золотій пропорції 62:38, що означає гармонійне домінування сонячного, творчого, атакуючого початку. Зелений щит символізує Рай – захищений гармонійний простір, найсприятливіший для ігрового розвитку людини, нації, природи. Водночас зелений щит – це Брама Переходу до цивілізації вищого рівня. "
МЕНІ ТАКИЙ НАШ СТЯГ ПОДОБАЄТЬСЯ!!! ))) Дякую всім, хто прийняв участь в "мозковому штурмі" під час обговорення ідеї пана Анатолія!
Опубліковано Андрій Пасічник 2 June, 2015 - 20:46
Грай Воля - звучить штучно. Грай - це заклик (що роби), а воля це іменник в називному відмінку. Логічно би було - "грай волю" або "грай на волі" але це більш для тих хто в тюрмі. Бо хто на волі той до волі вже не прагне бо в ній перебуває. Український Державний ЗНАК є ТРИСУТТЯ бо поєднує три суті ПРАВУ НАВУ і ЯВУ. І так цьому бути із преждевіків і вовіки!
Опубліковано Миро 2 June, 2015 - 22:00
Грай-Воля - це нова символічна і поетична конструкція, а не речення шкільного диктанту. Ми говоримо не про теперішній державний знак, а про символ нової держави. Він не має прямого стосунку до Прави-Нави-Яви, хоча в будь-якому символі кожен може побачити що завгодно. Є люди, які у всьому бачать Праву-Яву-Наву, це їхня справа.

Грай Воля - звучить штучно. Грай - це заклик (що роби), а воля це іменник в називному відмінку. Логічно би було - "грай волю" або "грай на волі" але це більш для тих хто в тюрмі. Бо хто на волі той до волі вже не прагне бо в ній перебуває. Український Державний ЗНАК є ТРИСУТТЯ бо поєднує три суті ПРАВУ НАВУ і ЯВУ. І так цьому бути із преждевіків і вовіки!

Опубліковано Володимир_Самотий 2 June, 2015 - 22:28
Трисуття несе іудохристиянське смислове навантаження. Однозначно не підходить.
Опубліковано Анатолій Висота 2 June, 2015 - 21:18
Дякую, друже Арсене, за таке уточнення!
Опубліковано Андрій Солтівський 2 June, 2015 - 21:43
Працюємо на результат. Запропонована назва герба, щоб бути сприйнятою громадою українців навіть оновлених, має бути радісно підтримана, як краща на сприйняття, звучання та гармонійна з внутрішною суттю. Давайте переберемо всі пропозиції, не закриваючи й надалі їх подання. Не важливо, хто конкретно вгадає з назвою, головне гарний результат колективного пошуку. Громада НО пропонує варіант і він має бути найкращий, а як не буде, то буде, як було. Для мене пошук триває. Яргра – ще один варянт. Може хто обґрунтує, бо мені сподобалось.
Опубліковано Миро 2 June, 2015 - 22:02
Кожен у своєму блозі може опублікувати будь-яку пропозицію і відкрити по ній голосування.

Працюємо на результат. Запропонована назва герба, щоб бути сприйнятою громадою українців навіть оновлених, має бути радісно підтримана, як краща на сприйняття, звучання та гармонійна з внутрішною суттю.
Давайте переберемо всі пропозиції, не закриваючи й надалі їх подання. Не важливо, хто конкретно вгадає з назвою, головне гарний результат колективного пошуку. Громада НО пропонує варіант і він має бути найкращий, а як не буде, то буде, як було. Для мене пошук триває. Яргра – ще один варянт. Може хто обґрунтує, бо мені сподобалось.

Опубліковано Володимир_Самотий 2 June, 2015 - 22:26
Якщо говорити про смислове навантаження і звучання, то Грай-Воля не має альтернативи серед поданих пропозицій. Творець дав людині право вільного вибору. Воля - це право, Вибір це завжди дія, тобто Гра. Інше смислове навантаження - це добро. Все що ми робимо (Грай) з власної волі (Воля) - Добро.
Опубліковано Ріші 3 June, 2015 - 13:49
Володимире, ти впевнений про вибір? І чи дійсно він є вільним? Як ти думаєш, у людини є вільний вибір чи це просто вигадка для людини щоб вона жила з солодкою оманою того що в неї ЄЄЄЄЄЄЄ цей вільний вибір..
Опубліковано Володимир Майборода 3 June, 2015 - 22:22
?!То в Тебе, Тарасе, не було вибору НЕ писати цей коментар???!!! Чи, може, Ти обирав між "написати чи НЕнаписати" під примусом?! О-о! ;-)
Володимире, ти впевнений про вибір? І чи дійсно він є вільним? Як ти думаєш, у людини є вільний вибір чи це просто вигадка для людини щоб вона жила з солодкою оманою того що в неї ЄЄЄЄЄЄЄ цей вільний вибір..
Опубліковано Ріші 4 June, 2015 - 11:34
Чи задумувались ви коли небудь про те якою мірою він є вільний цей Вибір? У чому воля? Воля обрати написати Те чи Інше. Хіба це можна називати волею якщо людина обирає з двох варіантів? Хіба це воля??
Опубліковано Арсен Дубовик 4 June, 2015 - 16:30
Так, пане Тарасе! Воля - це те, що Ви обрали поставити купу запитань замість того, щоб відповісти на поставлені конкретно Вам ;-) Отже, Ви вільні! Вітаю!
Опубліковано Правдомир 12 June, 2015 - 23:46
За результатами фоносемантичного аналізу назви "Райволя" і "Волерай" ще більш милозвучніші, ніж "Грайволя".
Опубліковано Ігор Каганець 13 June, 2015 - 16:23
Для фоносемантичного аналізу треба давати форму "райволя", бо в російській мові нема м’якого "г". Українське "г" - придихове, його майже не чути. Для фоносемантичного аналізу "райволя" і "грайволя" - це те ж саме.

За результатами фоносемантичного аналізу назви "Райволя" і "Волерай" ще більш милозвучніші, ніж "Грайволя".

Опубліковано Дзвінка Сопілкарка 13 June, 2015 - 19:58
Голосую за "Райволя". Бо для української мови природнішим є правильне чергування приголосних і голосних звуків.
Опубліковано Миро 13 June, 2015 - 20:05
У слові "грай" звук "г" позначає придих, тому "рай" і "грай" пишуться по-різному, а звучать майже однаково.

Голосую за "Райволя". Бо для української мови природнішим є правильне чергування приголосних і голосних звуків.

Опубліковано Viktor-140576 14 June, 2015 - 00:31
Хіба є різниця, як це називати? Головне Розуміння..
Опубліковано Арсен Дубовик 27 July, 2015 - 23:15
Яке розуміння - така й назва. "Як ви яхту назовете, так вона і попливе".
Опубліковано СвітоГляд Щасливий 27 July, 2015 - 17:22
Вважаю за доцільне врахувати вимоги органічного дизайну (біоморфізму) : в природі немає прямих кутів. Пропоную скруглити прямі кути в основі
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_ya_tobi_brehala.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/iran_zbagachuye_uran_-_sasha_boole.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_ne_doviryay_smertnym.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_sonce_zhara.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_znaydy_mene.mp3
Audio file
/sites/default/files/tayina_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_choven.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ruslana-ostannya_poema.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/bozhichi-ja_ptychka-nevelychka-kant.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/2.slipa_dytyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zlata_ognevich_-_yangol.mp3
Audio file
/sites/default/files/sergius_iii_-_maty_govoryla_ukrayinskoyu_my_mother_told_me_ukrainian_version_ac_valhalla_song.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oy_yak_zhe_bulo_izprezhdy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/02_kolir_nochi_-_dva_shlyahy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/05_kolir_nochi_-_slava_ukrayini.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_na_boloti.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oc_feat._bangi_hep_-_ziyde_sonce.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/torban_-_oy_yak_zhe_bulo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_dzhonni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/harcyzy_-_lebedi_2020.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oleksa_mikolajchuk_ta_viktor_pashnik_-_sonce-zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/zwyntar_-_gospel.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/angy_kreyda_-_vrazhe.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_-_ivo_bobul_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/hrystyna-solovij-buty-lyudmy.mp3
Audio file
/sites/default/files/karta_svitu_-_kryla.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kalush_feat.skofka-dodomu_kaver_victoria_niro.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kolir_nochi_-_korabli_demo_2013.mp3
Audio file
/sites/default/files/vopli_vidoplyasova_-_yura.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/de_tvoya_liniya.mp3
Audio file
/sites/default/files/trans-former-kalina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozak_system_-_poday_zbroyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/02_-_party_na_prikarpatti.mp3
Audio file
/sites/default/files/folkteatr_ostapa_stahiva._pisni_upa._marshyruyut_vzhe_povstanci.mp3
Audio file
/sites/default/files/tavro_-_fashist_2.mp3
Audio file
/sites/default/files/karchata_folknery.mp3
Audio file
/sites/default/files/karna-gucul-metal_2017.mp3
Audio file
/sites/default/files/kazka_-_plakala.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_u_rayu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/maxima_-_zolota_y_nebesna_zhinka.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_zyma_vesna_lito_osin.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_gopaka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_pid_borom.mp3
Audio file
/sites/default/files/diana_bigun-moya_zemlya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/4_koly_vona.mp3
Audio file
/sites/default/files/meri_-_ya_z_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vidverto_-_borotba.mp3
Audio file
/sites/default/files/14_sosonochka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/drevo_tak_kosyv_batko.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_rusalochky.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_ne_vidpuskay.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_viter_z_polya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/13_folknery_-_vyplyvalo_utenia.mp3
Audio file
/sites/default/files/taruta_zberemosya_rode.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/090-znak-vodi-mamo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/119-vv-harmonija.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/115-vv-vesna.mp3
Audio file
/sites/default/files/117-vv-haleluja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/118-vv-halu_pryhod.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/120_-_gorila_sosna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/054-oj_po_sinomu_mori.mp3
Audio file
/sites/default/files/055-oj_tam_u_lvovi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/002-kvitka-osinnie_kokhannia.mp3
Audio file
/sites/default/files/022-haydamaky_gnyva.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/021-haydamaky_bohuslav.mp3
Audio file
/sites/default/files/017-ohorontsi_lisu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ta_scho_tancjuye_z_vitrom.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vita-brevis-doroga-v-nebesa.mp3
Audio file
/sites/default/files/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vitalij-kozlovskij-znayesh.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01._enej_-_radio_hello.mp3
Audio file
/sites/default/files/05_vitre_hnatyi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/igor-balan-oj-tam-za-morjami.mp3
Audio file
/sites/default/files/korali_project_-_korali_-_01._potsuhy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/batkivcke_gyto.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_hodyt_son.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_melanka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/liotchyk.mp3
Audio file
/sites/default/files/lama_meni_tak_treba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/04._mertvi_troyandy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/08._z_togo_berega.mp3
Audio file
/sites/default/files/09._ya_bez_tebe_ne_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_kolyskova.mp3
Audio file
/sites/default/files/chuhajster-ukr.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozaky.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_banzay.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_vidryvaysya.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_ta_ty_shcho.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/mandarinovij-raj-zorepadi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ty_v_mene_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nebo_ukrayiny-drach_eduard.mp3
Audio file
/sites/default/files/euterpa_marysunia.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/sonce-hmary_na_chuzhyni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01.persha_versiya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/03.vesna_.mp3
Audio file
/sites/default/files/07.chaka_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/020-haydamaky_30-lit.mp3
Audio file
/sites/default/files/026-dyki_gusy.mp3
Audio file
/sites/default/files/027-pisnya_pro_pisnyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/031-ukraina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/033-ishla_divcha_luchkamy.mp3
Audio file
/sites/default/files/035-vv_kompanichenko_taras.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka-dva_koliory.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka_cisyk_-_cheremshyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/039._dva_kolory.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/040._chornobryvtsi.mp3
Audio file
/sites/default/files/042._nich_jaka_misiachna.mp3
Audio file
/sites/default/files/043._de_ty_teper.mp3
Audio file
/sites/default/files/045-oj_na_gori_ta_zenci_znut.mp3
Audio file
/sites/default/files/046-ridna_maty_moja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/048-lira.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/049-pryvyd.mp3
Audio file
/sites/default/files/051-neba_zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/052-ptakha.mp3
Audio file
/sites/default/files/056-tam_na_stavi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/059-i_zijde.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/061-hen_dolynoju.mp3
Audio file
/sites/default/files/062-mykyta_shvachka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/064-bili_demony.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/065-maga_vira.mp3
Audio file
/sites/default/files/067-zapovit.mp3
Audio file
/sites/default/files/069-vechir.mp3
Audio file
/sites/default/files/072-olster.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/073-shiva.mp3
Audio file
/sites/default/files/076-transformer-zmusila.mp3
Audio file
/sites/default/files/098-drymbadadzyga-shidi-ridi.mp3
Audio file
/sites/default/files/101-u-muza-7.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/103-u-muza-16.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukranski_koljadki_-_dobrij_vechir_tobi_pane_gospodarju.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/105-vasya-club-04-chorna_gora.mp3
Audio file
/sites/default/files/108-bozhichi-sho-z-kuiva-ta-j-do-rusalima.mp3
Audio file
/sites/default/files/111-bozhichi-u_poli_vijsko_stojalo-koljadka.mp3
Audio file
/sites/default/files/114-muzyka_dyka.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_-_cyklony.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukrayinski_dity_i_ruslana_-_ye_u_kozhnogo_z_nas_v_serci_mriya.mp3
Audio file
/sites/default/files/116_-_velyka_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_vesela_pisnya_2010_-_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti.mp3
Audio file
/sites/default/files/6_sheva_ital.mp3
Audio file
/sites/default/files/chornyj_luge.mp3
Audio file
/sites/default/files/16_siv_sus_hrestos_da_vecheryaty_-_shchedrivka.mp3